Null matlyst

Solosupah

Glad i forumet
Jeg har de siste ukene slitt med kvalme og oppkast, for å nevne noe. Det gjør jeg fremdeles. Er sulten, men ingenting frister! De siste ukene har grønne epler vært redningen, men nå har de kommet oftere i retur, dessverre..

Det eneste jeg får i meg er enkelte typer ferdigpizza og salt potetgull, noe jeg er svært lite fornøyd med. Men som mannen sier er det viktigste at jeg får i meg noe. Synes dette er skikkelig dritt. Jeg kan få plutselige innfall om en matrett, for så å merke at magen ikke takler det eller at jeg ikke orker å lage det.

Hva skal man spise? Går det an å spise noe litt sunnere? Da tenker jeg på helt normale, ukompliserte greier. Gjerne noe salt, mat som ikke smaker for mye. Hjeeeelp, gi meg tips.
 
Jeg er akkurat der du er, bortsett fra at jeg ikke har kastet opp enda. Det jeg har spist i dag er tre potetgullflak med baconost på tube... salte kjeks med kremost med urter har funket intet par uker men nå blir jeg kvalm av den tanken også. I går laget jeg meg asiatisk nudelsalat (trines matblogg) og den var himmelsk god. Fikk i alle fall i meg mat i går kveld...
 
Går mye i fullkornspolarbrød med hvitost her, eller ostesmørbrød med skinke.. kvalm her å, kaster ikke opp da.
 
Ei venninne av meg levde på loff med smør og hvitost, agurkstenger og vannmelon båter til hun var godt over halvveis i svangerskapet. Ungen ble frisk og fin den :)
 
Helt likt her! Er så sulten, men ingenting smaker godt og brekker meg når jeg prøver å spise. Var nesten jeg knakk sammen igår da jeg lagde meg brødskive med skiver av hardkokt egg på (noe jeg liker godt!!), men det smakte grusomt..
 
Back
Topp