Null matlyst

• Trådstarter Trådstarter Asdfklmno
  • Opprettet Opprettet
A

Asdfklmno

Guest
Jeg har ikke lyst til å spise noe, samtidig som jeg er utrolig sulten. Noen som har noe tips til mat man kan småspise og likevel få noe energi av? o_O
Eneste jeg kommer på nå er avokado og banan. Blir så utrolig slapp av å ikke orke mat nå som det er mye å gjøre i forkant av eksamen.

Jeg har det helt likt som deg.. pluss at kvalmen setter inn for fullt hvis jeg ikke spiser.. Jeg har levd på yoghurt, agurkskiver, cherrytomater, gulrøtter og ritz kjeks den siste uka.

Tanta mi foreslo mat som ikke smaker mye, hun har nylig tatt cellegift hvor både kvalme og dårlig matlyst var problemet. Hun foreslo spaghetti og nudler, ikke det sunneste. Men det er lite smak og lett og få i seg. Skal prøve det selv :)

Jeg har det helt likt som deg.. pluss at kvalmen setter inn for fullt hvis jeg ikke spiser.. Jeg har levd på yoghurt, agurkskiver, cherrytomater, gulrøtter og ritz kjeks den siste uka.

Agurk, gulrøtter og yoghurt høres absolutt som noe jeg kan få stappa i meg :)

Tanta mi foreslo mat som ikke smaker mye, hun har nylig tatt cellegift hvor både kvalme og dårlig matlyst var problemet. Hun foreslo spaghetti og nudler, ikke det sunneste. Men det er lite smak og lett og få i seg. Skal prøve det selv :)

Ja, merker at alt med mye smak frister lite. Får prøve med litt spaghetti til middag, det er jo bedre enn ingenting :-)

Eg sliter en del med matlysten, men jeg merker at type baguetter og pizza klarer eg å spise. Også yoghurt går an, men merker Eg blir smådårlig av melkeprodukter. Men må ha kalsium så....

potetmos er bra mot kvalme. men lage fra bunn av :) og spise litt og litt..

Nutrilettbarer er fine, jeg har en på nattbordet som jeg spiser før jeg står opp.

Smoothie er fint, liker at det er kaldt. Drikker også et glass cola om morgenen for å roe magen litt og få litt energi.

Min erfaring er egentlig at hva enn du kan tenke deg å spise, det klarer du å spise. Prøvd med frukt?

I dag skal vi ha koteletter og ris med soyasaus, jeg kjenner jeg gleder meg til en salt og god middag. :D

Nutrilettbarer er fine, jeg har en på nattbordet som jeg spiser før jeg står opp.

Smoothie er fint, liker at det er kaldt. Drikker også et glass cola om morgenen for å roe magen litt og få litt energi.

Min erfaring er egentlig at hva enn du kan tenke deg å spise, det klarer du å spise. Prøvd med frukt?

I dag skal vi ha koteletter og ris med soyasaus, jeg kjenner jeg gleder meg til en salt og god middag. :D
Sikker på at det er greit for gravide å spise Nutrilettbarer? Jeg har hørt at man helst ikke skal det, men det er ikke noe jeg har satt meg skikkelig inn i. Tenkte bare å si ifra :)

Sikker på at det er greit for gravide å spise Nutrilettbarer? Jeg har hørt at man helst ikke skal det, men det er ikke noe jeg har satt meg skikkelig inn i. Tenkte bare å si ifra :)

Det står på pakkene ja, men det er bare fordi man ikke skal slanke seg når man er gravid. Det er ikke noe farlig i dem :)

tenkte å lagev meg nøttepakker til å ha i bilen og i veska.... vanskelig å spise om dagen...

Har det likt og spiser egentlig bare det jeg har lyst på. Helst vannmelon og smoothie. Og cola, det demper kvalmen mye syns jeg.

Back
Topp