Null massasje?

Lillii

Glad i forumet
Julimammaer 2016
Jeg går jevnlig til massør for å holde orden på rygg og nakke siden jeg har en del vondt i hode :)
Men jeg fikk beskjed nå om at jeg ikke kan få massasje før jeg er komt mye lenger på vei. Kan ikke mannen massere meg en gang da? Kan jeg gå til kiropraktor eller fysio? Har en del vondt i høyre side på bekkenet som jeg har hatt lenge, kunne tenkt meg å fått litt has på dette før jeg ble tung ;)
 
De som er profesjonelle bet hva som ikke bør gjøres når man evt er gravid :) noen har jo også massasje for gravide :)
 
Jeg går til massasje hver mnd. Eneste hun sa var at jeg ikke fikk kopping np når jeg er gravid.
 
Jeg kunne komme når jeg var 16 uker :)

Tror bare noen rett og slett er redd for å få skylda hvis du plutselig skulle ende opp med sa.
Feks fikk jeg beskjed fra en jeg var hos for voksing, at hun egentlig ikke ville vokse før etter 12 uker. At jeg var gravid kom frem midt i behandlingen, og jeg gjorde det som normalt sist jeg var gravid.
Hun begrunnet det med at de er redd smertene skal få oss til å spontan abortere. Noe jeg synes er en noe svak begrunnelse, men samtidig skulle det skje etter en behandling, kan man sikkert lett få lyst til å skylde på dem fordi man er lei seg.
Siden jeg har vokser meg i mange mange år sa hun at det var greit, og jeg sa at jeg godtok risikoen hun hadde fortalt. Gadd ikke gå derfra halvferdig liksom :p
 
Tror bare noen rett og slett er redd for å få skylda hvis du plutselig skulle ende opp med sa.
Feks fikk jeg beskjed fra en jeg var hos for voksing, at hun egentlig ikke ville vokse før etter 12 uker. At jeg var gravid kom frem midt i behandlingen, og jeg gjorde det som normalt sist jeg var gravid.
Hun begrunnet det med at de er redd smertene skal få oss til å spontan abortere. Noe jeg synes er en noe svak begrunnelse, men samtidig skulle det skje etter en behandling, kan man sikkert lett få lyst til å skylde på dem fordi man er lei seg.
Siden jeg har vokser meg i mange mange år sa hun at det var greit, og jeg sa at jeg godtok risikoen hun hadde fortalt. Gadd ikke gå derfra halvferdig liksom :p

Hehe, ser den. Litt kjipt å komme med halve musa ny og fresh :knegg: Jeg har hatt lyst å prøve voksing, men har aldri turt :rolleyes:
 
Hmm, det var rart. Jeg har snakket med 2 forskjellige og begge sa det samme :)
Jeg er frisør og det er skuldrene mine som er problem området, så det er jo det hun arbeidet,også forsiktig i bekkenområdet siden jeg kjenner på ei bekkenløsning. Jeg kommer ikke til å slutte å massere meg om hun ikke sier det :) hun holder også på med spesielt gravid massasje, så jeg stoler på henne :)
 
Jeg er frisør og det er skuldrene mine som er problem området, så det er jo det hun arbeidet,også forsiktig i bekkenområdet siden jeg kjenner på ei bekkenløsning. Jeg kommer ikke til å slutte å massere meg om hun ikke sier det :) hun holder også på med spesielt gravid massasje, så jeg stoler på henne :)

Hos meg jobber hun med hele ryggen, kan ha no med det å gjøre :) Men jeg vil begynne med gravid massasje når magen blir større, det er deilig :)
 
Hehe, ser den. Litt kjipt å komme med halve musa ny og fresh :knegg: Jeg har hatt lyst å prøve voksing, men har aldri turt :rolleyes:

Har endelig funnet et sted som bruker sukkervoks!!! Det er så mye bedre og blir mye finere etterpå :)
Er så lenge siden jeg starta at jeg ikke husker at det kanskje gjøre veldig vondt i starten?
Start med å ikle ta alt, så er ikke hele området nytt første gang :p
Eller kjøp embla krem på apoteket :p
 
Manuellterapauten min sa jeg kunne fortsette å gå, men at noen teknikker ikke kunne brukes. Ikke fordi de nødvendigvis er farlig, men det er ikke bevist at de er ufarlige...
Typisk knekking og sånt.
 
Det jeg mener å huske å ha lest et sted (ta det altså med en klype salt..) er at i noen av oljene som de bruker ved spa-type-massasje kan inneholde urter som kan stimulere SA. De urtene tipper jeg er de samme som man bør holde seg unna ved spising.... Ellers har jeg lest at "partnermassasje" ikke er noe problem i det hele tatt :)
 
Back
Topp