Firstimemother
Forelsket i forumet
Er det noe som har hatt null kvalme eller har ikke kastet opp til nå. Ikke oppleved enda?? Hva er deres eneste symptomer foreløpig?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er det noe som har hatt null kvalme eller har ikke kastet opp til nå. Ikke oppleved enda?? Hva er deres eneste symptomer foreløpig?
Jeg vet liksom ikke om mine symptomer er symptomer, eller om det er noe jeg hadde opplevd uavhengig av graviditeten.
-Jeg er trøtt, spesielt om ettermiddag og kveld.
-Våkner mellom klokka 3 og 5 hver morgen og sliter med å sovne igjen etterpå.
-Bittelitt ømme pupper.
-Tett i nesa (men var forkjølet for 3 uker siden så vet ikke om det bare er noe som henger igjen)
-Litt forandret matlyst. Frister ikke med sjokolade for eksempel rart! Gått litt ned i vekt pga av dette.
-Ikke kvalm
-Ikke spydd
-Ikke murringer/stikkinger i magen i noe særlig grad
-Ikke vondt i kroppen (hode, rygg etc)
Hvis det ikke hadde vært for uteblitt mens og positiv test (og det faktum at vi hadde ubeskyttet sex "med vilje"), kunne jeg faktisk fint klart å gå helt til nå (9+3) uten å merke/mistenke at jeg var gravid
Har ikke vært kvalm i det hele tatt til nå, er bare 5+5 da. Jeg har litt murringer og puppene er ømme å føles tunge