Null krefter.. bare meg?

mammaanni

Blir kjent med forumet
Jeg har nå vært kvalm i to uker er 7+2 i dag. Spiser normalt og kaster ikke opp, men er så sliten og har ingen krefter. Ligger/ sitter på sofaen hele dagen. Orker så vidt å gå på do. Flere som har det sånn. Er SM nå, men er jo så kjedelig å være så dårlig..

Jeg har nå vært kvalm i to uker er 7+2 i dag. Spiser normalt og kaster ikke opp, men er så sliten og har ingen krefter. Ligger/ sitter på sofaen hele dagen. Orker så vidt å gå på do. Flere som har det sånn. Er SM nå, men er jo så kjedelig å være så dårlig..

Har det likedan og føler med deg... kaster opp om morgningen, men holder på maten utover dagen. Men det tar på og tiden snegler avgårde.

Men - vipps er det over... selvom det virker uutholdelig nå:-/

Akkurat som å høre meg :( Jeg er 7+4 i dag. Absolutt ingen energi, kvalm og sulten om hverandre... Sover omtrent hver 2 time pga jeg er så sliten i kroppen... Ingen krefter her heller :/ Var sykemeldt 50 % i to uker, men i går sa det stopp. Så er sykemeldt 100 % nå...

Jeg var sånn i første graviditet . Men heldigvis ikke så ille nå. Klarer å hangle meg gjennom dagene. Tenk på alt som skjer i kroppen. Kroppen din produserer et nytt menneske! [emoji7] Det er jo ikke noe rart i at det er slitsomt. Så selv om det er kjedelig, lytt til kroppen. Du får runde netflix eller noe i mens [emoji6]

Har to gutter en på 6 og en på 9. Husker jeg var veldig slapp med den første og. Men har ikke vært så kvalm med de andre bare sånn uggen innimellom. Ja må nok finne meg en ny Netflix serie . Har jo så dårlig samvittighet ovenfor jobb og har så lyst å være tilbake men det går bare ikke nå.

Jeg er også fryktelig trøtt. Må hvile (aka. sove 2 timer på sofaen) etter middels aktivitet. Er 7+1.

Du er absolutt ikke alene. Normalt er jeg i jobb, men nå har jeg et par egenmeldingsdager pga kraftig forkjølelse med tilhørende muskelverk og slapphet. Kjenner det gjør godt å bare sove! Tilbake på jobb på fredag. Men kjenner alt er veldig tungt.

Jeg føler meg som verdens slappeste. Jeg legger meg rett på sofaen når jeg kommer hjem fra jobb og blir der nærmest til jeg legger meg.
Kvalm uten oppkast, sulten, ikke sulten og slapp. Håper energi nivået kommer seg litt når jeg kommer litt lengre. Er 7+5 i dag.

Er også kvalm og sliten, men i dag "tvang" jeg meg selv opp av sofaen og ut. Det hadde en god effekt på både humøret og kroppen. Om kvalmen blir verre gjenstår å se. Er 7+1 i dag :-)

Kjenner jeg gruer meg til neste uke :p Det dere beskriver er hvordan jeg føler meg nå (6+5), og det skal vel enda bli hakket verre før det blir bedre i følge kalendrene ;)
Hadde virkelig trengt å slappe av hjemme fra jobb, men jeg greier ikke å være hjemme... Jeg klarer rett og slett ikke å gi beskjed om at jeg blir hjemme, for jeg vet jeg trengs på jobb, og da får jeg dårlig samvittighet.... Fredag kan jeg virkelig ikke være hjemme, så skal jeg får en dag å koble av på må det bli i morgen... Føles så ille å skulle "planlegge" å være hjemme også, og da føler jeg ikke at jeg er dårlig nok til å faktisk bli hjemme :p

Huff, ja kjenner meg såå igjen!
Er så lei av å være kvalm og ikke ha noe krefter. Jeg studerer så kan dessverre ikke sykemelde meg, og det er vanskelig å holde det skjult.. Vi får satse på at det kommer seg snart :) Lykke til!

Samme her. Kjenner ting er veldig tungt og slitsomt. Null krefter og bare jeg gjør den minste ting føles det som om jeg har løpt maraton. Jobb er spesielt tungt og jeg sliter virkelig med å stå opp kl 06 på morgenen.

Jeg kaster opp hvis jeg prøver å stå opp før 11, og ikke en gang liksom.
Er 100% sykemeldt og det jeg har energi til i løpet av dagen er å spise litt og så stå opp. Se på TV, lage middag og hente sønnen min i bhg 100 m fra her. Så spiser vi middag når mannen kommer hjem og så må jeg legge meg i sengen igjen. Er ute sv sengen fra sånn kl 14-19 ..,

Samme her! Er veldig kvalm, har hodepine, null energi, får ikke i meg mat og er trøtt hele tiden:arghh:

Back
Topp