Null julestemning

shewolf

Gift med forumet
Er det flere som meg, som lurer på hvor julestemningen har tatt veien? Jeg føler absolutt ingen glede med julen. Har ikke julestemning i det hele tatt, enda det er pyntet til jul i huset. Føler ikke for å smile når jeg hører ordet jul engang...

Må være noe galt med meg...[8|]

Er ikke noe galt med deg.. Kommer ikke her heller.. jeeg prøver å prøver å glede meg men funker ikke...

KJEDELIG..

Pleier å elske julen så vet ikke hva som er feil.[8|]

samme her... skjønner ikke helt hvorfor jeg ikke får julefølelsen... vil ha den...[8|]

Er ikke mye julestemning å hente her heller [:(] 

Den VAR her.. Men forsvant brått da mini startet nok en kveld med hyl hyl og atter hyl, og fullstendig nekt for å drikke MME.
Oooooog, sambo som jobber overtid på LILLE JULAFTEN!

*knurrer og er sint og lei meg..*

Jeg hadde for første gang siden jeg var liten.  Men den er dessverre blitt ødelagt....
Nevermind, nå ble den reddet igjen!

har heller ikke julestemning. what so ever! håper den kommer imorgen. Hvis ikke vet jeg at den kommer for fult neste år[:D]

Ikke så mye julestemmning når jeg feirer jul på "feil" side av landet. Men den kommer snikende etterhvert?
Gleder meg til julegavene, jeg er ikke mer voksen enn som så nei ;)

jeg har heller ingen julestemning, bruker ikke komme før jeg er i kirken på julaften[:)][:)]

Har ingen julestemning heller........ Vi skal være hos svigers i morgen og det har jeg ikke lyst til.. Vil hjem til mamma!!!! Nå går Love Actually på TV3.. kanskje den kan hjelpe litt? Søt film hvertfall....

Back
Topp