Null hull

fruluna

Forumet er livet
Akkurat vært hos tannlegen nå, og hadde ingen hull [:)] Var nesten sikker på at det skulle være ett eller annet siden jeg har kastet opp så mye, men heldigvis ikke..
Har bare hatt ett hull hele mitt liv, så jeg er av enn eller annen grunn tydeligvis velsignet med sterke tenner [:D]
15 min- 400 kroner! De tar seg betalt ja.. [:'(]

Helt SYKT!
Tannlege skulle vært gratis! [:@]

ja de har bra timesbetaling[:D]

uff jeg har tannlege skrekk. jeg må i narkose hver gang så det blir kjempe dyrt hver gang[:@]. men av og til får jeg dekket noe pga narkosen. alt dette pga hadde en tannlege som ikke var helt god i hodet så nesten alle i klassen min på barneskolen har tannlegeskrekk[:@]. heldigvis skjønte mamma det så hun tok meg ut fra den tannlegen og betalte heller en annen en for at jeg skulle få hjelp.den var gratis den første men det har blitt dyrt i ettertid.

det er jo gratis når man er gravid??!!

Har forstått det sånn at det ikke er gratis lenger...

Var hos tannlegen i dag og borra [&:] , tok 2 hull, men har flere som må tas [:o] etter at bedøvelsen gikk ut gjorde det så vondt at jeg visste nesten ikke hvor jeg sku gjøre av meg.. men nå har jeg knaska litt smertestillende, så da begynner det å hjelpe.. uff uff! tannleger tar seg godt betalt ja! dette kommer til å bli en meget dyr affære! [:@]

nå som jeg er student har jeg rett og slett ikke råd til tannlege jeg.... [8|]
får vell en skikkelig small når jeg går nestegang, men heldigvis er jeg ikke plaget med hull!!!

Grattis med NULL hull![:D] Jeg har også null hull.. [;)]

Men dyrt jah.. Ikke-menneskelige priser altså![:'(]

Haha!! Null hull, men noen trange huler da.. Hihi![;)][:D]

Back
Topp