Null energi!

Preggi2017

Elsker forumet
Marsboere 2020
Noen tips til å få mer energi? Trodde den skulle komme nå i andre trimester :shifty: er så lei av å være så sliten! Får dårlig samvittighet ovenfor 2åringen når jeg orker så lite :(
 
Du får ikke gjort så mye med det.
Veldig mange får mer energi/bedre form i andre trimester, men det er ingen regel som sier det gjelder alle dessverre
 
Tja det hjelper i blant å legge seg tidlig.. spise regelmessig og jevnlig hvile..hender jeg bare må sette meg ned.. så innimellom får ungene litt mye TV tid.. det er desverre ikke noen vindunderkur...man må bare innse at man strekker ikke like mye til akkurat nå
 
Tja det hjelper i blant å legge seg tidlig.. spise regelmessig og jevnlig hvile..hender jeg bare må sette meg ned.. så innimellom får ungene litt mye TV tid.. det er desverre ikke noen vindunderkur...man må bare innse at man strekker ikke like mye til akkurat nå

Prøver å slappe av når jeg kan og spise, men er kvalm i tillegg så ikke alltid jeg orker så mye mat.

Må vel bare holde ut, heldigvis verdt det til slutt. Men kjenner det begynner å bli slitsomt.
 
Nei, lurer selv på det samme :hilarious: fungere ganske dårlig i hverdagen, kan sovne når som helst og hvor som helst. Veldig upraktisk på jobb:wtf:
 
Lov å håpe, men det kan skje.
Går utifra det jeg for er det jeg er «vant med»

Andre trimester var helt herlig med forrige. Ble kvitt kvalmen og energien kom tilbake i uke 12. Så hadde vel litt forventninger om at det skulle skje denne gangen også. Hvordan er din form ?
 
Prøver å slappe av når jeg kan og spise, men er kvalm i tillegg så ikke alltid jeg orker så mye mat.

Må vel bare holde ut, heldigvis verdt det til slutt. Men kjenner det begynner å bli slitsomt.
Det skjønner jeg godt.. det er kjipt når man ikke får i seg så mye mat. Jeg hadde det slik med sønnen min.. var veldig mye trøtt..så mat har nok en del å si for kroppen.. bare synd st kvalme og at mat smaker anderledes ødelegger for spisingen
 
Det skjønner jeg godt.. det er kjipt når man ikke får i seg så mye mat. Jeg hadde det slik med sønnen min.. var veldig mye trøtt..så mat har nok en del å si for kroppen.. bare synd st kvalme og at mat smaker anderledes ødelegger for spisingen

Ja ikke sant! Var du sånn hele svangerskapet?
 
Andre trimester var helt herlig med forrige. Ble kvitt kvalmen og energien kom tilbake i uke 12. Så hadde vel litt forventninger om at det skulle skje denne gangen også. Hvordan er din form ?
Kan fremdeles skje da.

Formen er helt ok. Tappet for energi, men bare å gjøre det beste ut av det og ta det som det komme
 
Det var faktisk godt å se denne tråden og vite at jeg ikke er alene! Man går liksom utålmodig å venter på at energien skal komme tilbake slik at livet føles litt mer normalt, men så skjer det ikke når man forventer at det skal skje, og da kjenner man ekstra på det.. Jeg orker heller ingenting!!! Sover stort sett og plages med kvalme, uggenhet og halsbrann når jeg ikke sover. Alt lukter fælt i tillegg :( Prøver å tenke positivt og håper det går over snart. Godt å klage litt:laughing001
 
Har null energi selv. Etter jobb i går var jeg helt ferdig. La meg kl. 20, og våknet nå (04.00) :meh: Får så dårlig samvittighet, både ovenfor samboer som har pappaperm og jenta vår på snart 1 år. Hadde det ikke slik sist, da var energinivået normalt helt til det begynte å nærme seg termin. Krysser fingrene for at det går over snart!
 
Ja ikke sant! Var du sånn hele svangerskapet?
Ja desverre.. Fikk avsmak på en del og vekten min gikk opp - ned - opp-ned hele svangerskapet. Endte opp 4 kg totalt. Samme dag før fødselen Startet var jeg også gått ned i vekt. (heldigvis var jeg litt overvektig)

Lå vel på sofaen hver dag etter jobb.. Hadde ingen barn den gangen
 
Ja desverre.. Fikk avsmak på en del og vekten min gikk opp - ned - opp-ned hele svangerskapet. Endte opp 4 kg totalt. Samme dag før fødselen Startet var jeg også gått ned i vekt. (heldigvis var jeg litt overvektig)

Lå vel på sofaen hver dag etter jobb.. Hadde ingen barn den gangen

Hørtes slitsomt ut :( håper ikke det blir tilfelle her! Sikkert litt lettere å slappe av uten barn ihvertfall
 
Det var faktisk godt å se denne tråden og vite at jeg ikke er alene! Man går liksom utålmodig å venter på at energien skal komme tilbake slik at livet føles litt mer normalt, men så skjer det ikke når man forventer at det skal skje, og da kjenner man ekstra på det.. Jeg orker heller ingenting!!! Sover stort sett og plages med kvalme, uggenhet og halsbrann når jeg ikke sover. Alt lukter fælt i tillegg :( Prøver å tenke positivt og håper det går over snart. Godt å klage litt:laughing001

Ja, virker som vi er flere dessverre. Var så sikker på at energien og kvalmen skulle være bedre til nå. Får jo hele tiden høre at nå er du jo over 12 uker så nå blir det bedre. Så virker som om det er en oppfatning de fleste har. Får håpe det blir bedre snart for begge - blir slitsomt hvis det skal være sånn her framover :(
 
Back
Topp