Null energi

seilefru

Elsker forumet
Himmelbarn
Novemberlykke 2018
Julikulene 2020
❤️Mailykke 2022❤️
Altså jeg har ingen energi igjen. Orker ikke noe som helst. Og spiser bare drit når jeg er hjemme alene for jeg orker ikke lage noe... er 39+0 og slitt med tulle rier i hele natt.
Spent på hvor jeg skal hente krefter til fødsel fra!

Noen andre som er i samme båt? [emoji173]️

Føler den, har skole (som jeg aldri går til) og eksamen i desember og får så dårlig samvittighet fordi jeg er så dårlig til å lese:( Håper jeg får nok energi når fødselen starter og etter fødselen:smiley-angelic001

Kanskje det er kroppen som gjør seg klar :) Blir spennende ;) Du får uante krefter skal jeg si deg :D

Altså jeg har ingen energi igjen. Orker ikke noe som helst. Og spiser bare drit når jeg er hjemme alene for jeg orker ikke lage noe... er 39+0 og slitt med tulle rier i hele natt.
Spent på hvor jeg skal hente krefter til fødsel fra!

Noen andre som er i samme båt? [emoji173]️

Ja, lite energi her også.. men la meg kl 21 noen kvelder og fikk faktisk sove ganske mye (oppe noen ganger på natta for å tisse og endte med å legge meg på gjesterommet for ikke å bli forstyrret av 3åringen eller mannen).. det hjalp.. jeg er bare 37+2, så jobbet til og med i går, og håper energien kommer mer tilbake etter noen rolige dager hjemme...

Hørers tungt ut, kanskje mannen din eller noen andre kan hjelpe til å lage deg litt ordentlig mat slik at du får skikkelig næring den siste tiden? Og selv om det er tungt å komme seg ut døra, så pleier jo litt frisk luft eller sosialt samvær å booste energinivået :-) Og det beste med å være hjemme i permisjon er vel at man kan seg en lur helt i fred eller et varm bad/dusj? ;-)

Ja, definitivt i samme båt. Er 39+5 og finn ikke energien til å gjøre noe som helst. Er så sinnsykt lei! Var så sikker på at babyen skulle ha kommet til nå.

Jeg melder meg inn i denne klubben (motvillig)..:meh: Det er så mye jeg har lyst å få gjort her hjemme, men det går så tregt! Flyttet i sommer, og prøver fremdeles å få på plass ting skikkelig og organisere, og det hadde vært så godt å blitt ferdig før babyen er her.

Back
Topp