Null energi

Jannickefs

Betatt av forumet
It's gonna be May 2019
Jeg blir litt oppgitt av meg selv. Har fri fra jobb i dag og hadde egentlig litt planer med ting jeg hadde lyst til, men har bare blitt liggende på sofaen. Jobber med prosjekt «få stelt meg litt i alle fall» først nå. Er bare trøtt og sliten store deler av dagene. Går greit på jobb, men det er fordi jeg må liksom... Jeg er 6+3 i dag :)
Hvordan har dere andre det?

Ligger full av feber i dag så her er det stort sett bare sofa sløving som funker nå

Sykemeldt. Liggi rett ut i en uke. Dagens mål er å orke å dusje. Begynner å bli på høy tid.... gleder meg til dette går over..

Er uggen, føler jeg må kaste opp hele tiden nå, småspising hjelper da. Er 6+4 har lest at det er verst rundt uke 9, lurer på hvordan det blir da:cool:

Sykemeldt. Liggi rett ut i en uke. Dagens mål er å orke å dusje. Begynner å bli på høy tid.... gleder meg til dette går over..
Føler med deg! «Kan dusje i kveld» er kjent tanke her.

Er uggen, føler jeg må kaste opp hele tiden nå, småspising hjelper da. Er 6+4 har lest at det er verst rundt uke 9, lurer på hvordan det blir da:cool:
Jeg er ikke kvalm, det er det verste av alt. Litt uggen innimellom, men det går stort sett greit. Bare energien som er forsvunnet. Mannen skjønner ikke hva som skjer.
Blir spennende å se hvordan det utvikler seg for oss i ukene fremover ja!

Har lagt i 3 uker snart. Fikk kvalmestillende i går! Fikk tatt en etterlengtet dusj i dag!! Men måtte ha en lang pause etter dusjen. Hehe. Så nå klarer jeg å spise ordentlig men trenger lange pauser.. så kjenner følelsen din. Men jeg er sykemeldt så slipper å tenke på jobb.

Sånn var jeg fra uke 6 til ca nå.. begynt å få litt mer energi nå så skal tilbake på jobb på mandag..

Sånn var jeg fra uke 6 til ca nå.. begynt å få litt mer energi nå så skal tilbake på jobb på mandag..
Godt å høre at det har gått over da! Hvor langt er du på vei nå?

Har lagt i 3 uker snart. Fikk kvalmestillende i går! Fikk tatt en etterlengtet dusj i dag!! Men måtte ha en lang pause etter dusjen. Hehe. Så nå klarer jeg å spise ordentlig men trenger lange pauser.. så kjenner følelsen din. Men jeg er sykemeldt så slipper å tenke på jobb.
Så godt at du har fri til å fokusere på deg og den lille i magen :Heartred

Sånn er jeg og. Funker på jobb men faller helt sammen hjemme. Fridager brukes effektivt til sløving på sofaen.. er ni uker i dag

Kanskje derfor jeg har noen grusomme dager nå, er 8+4. Igår var det bare noen øyeblikk med kvalme og det gikk fint hos kiropraktor, mens idag har jeg ikke orket å bevege meg mer enn høyst nødvendig... Skal til kiropraktoren igjen på fredag, da måå formen ble bedre :sorry:

Kanskje derfor jeg har noen grusomme dager nå, er 8+4. Igår var det bare noen øyeblikk med kvalme og det gikk fint hos kiropraktor, mens idag har jeg ikke orket å bevege meg mer enn høyst nødvendig... Skal til kiropraktoren igjen på fredag, da måå formen ble bedre :sorry:

Jeg burde egentlig vært en tur på butikken, men utsetter hele greien i frykt for å kaste opp på upassende steder....:yuck:

Sånn er jeg og. Funker på jobb men faller helt sammen hjemme. Fridager brukes effektivt til sløving på sofaen.. er ni uker i dag
Godt vi er flere da, så trenger jeg ikke å føle meg alene om å være ubrukelig! :hilarious:

Du beskriver min hverdag. Vi bygger i tillegg hus, og skal selge det vi bor i, så det er ofte møter og avtaler etter jobb. Det sammen med jobb bruker 100% av energien min. Når vi kommer til 16:00 fredag slutter hjernen min fullstendig å fungere. Fullstendig kollaps!

Du beskriver min hverdag. Vi bygger i tillegg hus, og skal selge det vi bor i, så det er ofte møter og avtaler etter jobb. Det sammen med jobb bruker 100% av energien min. Når vi kommer til 16:00 fredag slutter hjernen min fullstendig å fungere. Fullstendig kollaps!
Det hadde jeg aldri i verden overlevd tror jeg.. vel, må man så må man. Jeg har faktisk ikke sovet en time etter jobb i dag.. Men det er kun flaks tror jeg! Hehe...

Back
Topp