Null energi

Firstimemother

Forelsket i forumet
Har null energi tillegg til varmen her. Har ikke høy matlyst heller. Hvordan kan man orke mer eller få energi tilbake noen andre som føler sånn?

Sliter selv med lite energi Pga kvalme / oppkast . Trøtt som bare det men likevel sliter med søvn. Senga og do er min beste venner om dagen :/

Jeg sliter mer med null energi enn kvalmen faktisk. Kvalmen kommer bare i tillegg. Trenger tips til å få litt energi. Mannen min skjønner ikke at jeg er så sliten og trur nok bare at jeg er fryktelig lat som helt vil være på sofaen hele tia. Han begynner å bli frustrert.! Og jeg klikker for ikkeno! God match! Hehe:)

Hvil når du må, drikk nok vann og ha små men hyppige måltider. Gjerne ta kosttilskudd hvis du ikke får i deg nok næring via mat. Det hjalp litt for meg

Jeg sliter mer med null energi enn kvalmen faktisk. Kvalmen kommer bare i tillegg. Trenger tips til å få litt energi. Mannen min skjønner ikke at jeg er så sliten og trur nok bare at jeg er fryktelig lat som helt vil være på sofaen hele tia. Han begynner å bli frustrert.! Og jeg klikker for ikkeno! God match! Hehe:)

Finn artikler som viser at det er helt normalt at energien er på bunn og at kroppen jobber som gal :-) las en plass at det er like energikrevende som fjellklatring... Jeg er delvis sykmeldt grunnet mangel på energi men jeg har også lavt stoffskifte som er på bærtur.. mitt tips er lytt tiil kroppen og hvil når du kan! :-) prioriter kroppen :-) blir bedre etter uke 12 sier legen

Det er helt normalt, ikke så mye annet å gjøre enn å lytte til kroppen :) Jeg har heller ikke noe energi for tiden, men vet at det pleier å hjelpe etter uke 12 :)

Back
Topp