Null energi

Følger denne jeg... Er fullstendig tom jeg :(

Komme seg ut å få frisk luft, sitte ute eller bare gå en liten tur. Drikke vann og spise god frukt og grønnsaker. Kiwi, brokkoli o.l. Alt det hjelper godt her i hus ivertfall :)

Har ikke vert ute annet enn når jeg er på jobb, men kjenner ikke ork til det. I mat veien har jeg prøvd ut litt, frukt gir meg en slags sukker munn, samme man får når man har spist smågodter. Ikke noe lysten på mat for får samme fornemmelse av den. Ah:/ håper virkelig dette går over etter passerte 12uker.

Det kan jo vere jernmangel. Få sjekket det hos legen eller spise mat med høyt jerninnhald:) leverpostei, grov brødmat o.l søk litt på nettet for tips.

Er likedan her skal til legen på mandag for jeg holder på å besvime rett etter jeg har gått fra stua til kjøkkenet :S:P

Bloggermamma
Termin 01.06.2014

Jeg får sliter med kvalme. Og lite energi pga kvalmen. Men trening er det eneste som hjelper. Joggetur. Styrketrening. Trening har vist i studier skal bære bra under graviditet. Det som kommer til å redde meg under svangerskapet. Håper noen andre kan få glede av mitt råd. Hadde jeg ikke hatt treningen hadde jeg sliti big time. Litt trening er bedre enn ingenting. Håper du får et fint svangerskap. Klem

Jeg er energi fattig utennom graviditeten og. Hjalp ikke å bli gravid nei hehehe

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Er til vanlig opp og ned trøtt å sliten etter jobb å sånn, men etter uke 6 så har det bare blitt ekstremt. Blir nesten litt redd meg selv å synes synd på både mann og barn som må sitte se på at jeg enten sover, gråter eller er fra meg av redsel for å miste, sistnevnte snakker vi ikke høyt om foran barna altså. Får så dårlig samvittighet :/ har tenkt på trening, men tror jeg må komme meg litt ovenpå først. Jordmor mente jeg også hadde svangerskaps depresjon, å vi som har gledet oss å kjempet oss hit vi er nå, Åsså skal man være nedforr? Nei skjønner meg ikke på meg selv lenger:/

Back
Topp