Null energi!

malone

Gift med forumet
Er altså så sliten og trøtt om dagen og har null energi. Ganske så slitsom og irritterende at alt er et ork. Ganske så kvalm også, men holder det sånn nogenlunde i sjakk med akupunktur.

Hva gjør dere for å få litt ekstra energi?

Jeg jobbet 3 netter forrige helg og det gjorde jo ikke akkurat saken bedre. Brukt dagene når barna har vært i bhg til å sove. Får da så dårlig samvittighet for alt som skulle vært gjort.

Har tvunget med ut på gåtur og sykkel tur, noe som egentlig er veldig deilig når jeg bare kommer i gang. Et slit, men godt.

Hvordan er det med dere andre?

Jeg er også ganske så trøtt. Jeg jobber som lærer, og kjenner at jeg sliter mot slutten av dagen. Heldigvis er det bare kontorarbeid da... Jeg syns det er ganske ubehagelig, ettersom jeg ikke ønsker å si noe til kollegaene mine enda. (Tror jeg er i ca 6-7 uke). Jeg har hatt besøk av familie tre helger på rad nå, og har kjent at jeg bare måtte si det, slik at jeg slipper å "skjule" at jeg er trøtt og uvel... Det er jo veldig tidlig å avsløre det, etter min mening....

Jeg prøver å sove så mye jeg kan. Jeg tar meg en liten halvtime på sofaen etter jobb, hvis jeg rekker det, og det blir ofte til at jeg sover litt når minstejenta legger seg i 7-tiden. Jeg merker at jeg blir mye kvalmere når jeg ikke sover mye. Ellers går jeg en del turer. Det føles ut som om frisk luft hjelper.

I forrige svangerskap gav kvalmen seg litt etter uke 12, og da var jeg ikke like trøtt lengre heller. Men jeg jobbet natt noen ganger da (Jobbet i psykiatrien ved siden av studiene), og husker at det var virkelig tøft!