Null energi!!

Pixxi

mamma på heltid <3
Skjønner ikke helt hva som feiler meg,har null energi! Orker såvidt å gå ifra rommet å ut i stua :/ Blir veldig fort irritert,å kan begynne å grine for ingenting liksom :(
sambo mener jeg er deprimert!
Tss, det er jeg ikke sier jeg jo med streng stemme tilbake til sambo!
Jeg gleder meg ikke til noen ting lenger, som regel har julen vært den beste tiden :)
Hoff,​

Usj, føler med deg. Er på samme måte her.. Orker nesten ikke å gå på do engang, sitter heller å holder meg bare fordi jeg er så lat! Men.. Jeg vet fra sist, at det gikk over og jeg fikk en helt annen energi fra rundt uke 25.. Får håpe det blir bedre da:) Og det samme hos deg:)

Æsj, jeg har samme følelsen. Det er grunnen til at jeg ble 100% sykemeldt nå... Legen vil se på nyåret om jeg er deprimert, rett og slett. Var ikke sånn sist :(

Jeg var slik som deg en stund, gikk til lege og der oppdaget de at jeg ikke har jern i kroppen - nivået var farlig lavt.. Så det var ikke rart jeg slet med å komme meg opp.. Er dette noe som kan være hos deg også? Jeg ble veldig trist og lei og irritert av at jeg ikke orket noe og fikk attpåtil så dårlig samvittighet ovenfor samboeren min som jeg ikke klarte å finne på noe med.. Lå bare på sofaen å sov.. Nå er det heldigvis blitt MYE bedre <3 Håper det tar seg opp for deg også! =) God bedring!

Det kan være andre mangler enn jern og, så kan være lurt å si fra til legen:) tror ikke det er meninga at du skal ha det slik, det høres ganske kjipt ut. Håper du finner ut av det, det er jo denne fasen av svangerskapet vi skal nyte.

God bedring:)

Jeg lurer også på hvor energien har tatt veien.. alle sa at jeg kom til å få masse energi etter uke 12, nå er jeg i uke 19 og ser fremdeles ikke noe til den energien de snakker om..

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Huff, som andre sier her. Kan være lurt å ta en blodprøve for å se om fu mangler noe. Høres ikke bra ut å gå sånn. God bedring iallefall. Håper det går over :)

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Jeg og har det slik,gikk til legen jeg,for har ikkevert slik tidligere....
Lavt blodtrykk og jernmangel:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Jeg og har det slik,gikk til legen jeg,for har ikkevert slik tidligere....
Lavt blodtrykk og jernmangel:-(

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

SÅ bra de fant ut at det var noe spesifikt da! Kjedelig å bare gå rundt å være deprimert uten grunn!

Back
Topp