Null energi!

VeoVeo

Flørter med forumet
Noen andre som sliter med energien for tiden? Jeg er så sliten, føler meg som en zombie! Det eneste jeg gleder meg til når jeg står opp er det å gå å legge seg igjen når det er kveld!:p 
Oppå det hele så har jeg eksamen om 3 uker. Klarer ikke konsentrere meg om skole i det hele tatt. Hvis jeg først klarer å konsentrere meg, så sitter jeg å skriver lister over alt vi mangler til lillegutt! :p 
Eneste positive nå er at når jeg er ferdig med den eksamenen, så har jeg faktisk ferie! Da ser jeg for meg at jeg går i dvale til over nyttår! :p 

Har det sånn jeg også.. Orker ingenting, alt er 100 gang så slitsomt som det egentlig er. Har heldigvis ingen jobb eller skole å gå til akkurat nå, det tror jeg ikke jeg hadde klart rett og slett:-p 

Godt å høre at det ikke er bare meg :-). Har vært 100 % sykemeldt i to uker og skal tilbake til legen på torsdag. Har veldig lyst til å jobbe, men tanken på å stå opp om morgenen gjør at jeg blir enda trøttere!

Merker det at hadde jeg hatt mulighet til å sykemelde meg, så hadde jeg gjort det for en stund siden! Er nesten like slapp nå som jeg var den gangen jeg hadde kyssesyken. Huff, alt er jo tiltak! Håper jeg får et lite energiboost når jeg er ferdig med eksamen - har jo fortsatt mye som må gjøres før gullet kommer! 

Back
Topp