Null energi!

2jenterog1til?

Forelsket i forumet
Septemberlykke 2015
Jeg føler jeg har gått på tomgang den siste uka.. Blir sliten av den minste ting, og må rett og slett legge meg ned. Slik er ikke jeg til vanlig! Da har jeg holdt ut til etter snuppa har lagt seg iallefall men nå må jeg legge meg neppå midt på dagen. Tror nok dette svangerskapet blir hardere enn sist, selv om det har gått fortere hittil.

Sånn har jeg vært i over 2 mnd nå, utrolig slitsomt... :-(

Ja har d samme her! Er sykemeldt pågrunn av hyperaktiv svangerskapskvalme, men kvalmen har begynt å gi seg, HELDIGVIS!
Men føler jeg er helt tom, å hvs jeg får litt energi å begynner å vaske golvet elrns så er jeg helt utslitt etterpå!:/
Heldigvis er sønnen min på 2 år utrulig flink å leke selv så han krever ikke mye av mamman sin<3

marihewn skrev:
Ja har d samme her! Er sykemeldt pågrunn av hyperaktiv svangerskapskvalme, men kvalmen har begynt å gi seg, HELDIGVIS!
Men føler jeg er helt tom, å hvs jeg får litt energi å begynner å vaske golvet elrns så er jeg helt utslitt etterpå!:/
Heldigvis er sønnen min på 2 år utrulig flink å leke selv så han krever ikke mye av mamman sin<3

. Mi er bare "mamma mamma" så kan ikke legge meg å sove på sofaen, og ikke får faren skifte bleie eller legge henne uten at hun hyler og skriker til jeg kommer. Og ja vi har prøvd mange ganger, opptil 1 time men da orker jeg ikke lengre.. Nå når hun sover skulle jeg ha gjort litt husarbeid men det orker jeg ikke, vil bare slappe av.. Sambo ligger utstrakt på sofaen etter en bytur igår kveld. *klagerklager*

Sånn har jeg også vært noen uker... Var ikke slik sist.-- 

Men jeg har vært hos legen og tatt blodprøver "for sikkerhetsskyld" og fikk svar at jeg mangler B12 og D vitamin, så fikk en hestekur på resept... Skal hente og starte med den i morgen, så får vi se om det blir bedre :) 

Når en begynner på en ny arbeidsuke på mandags morning, og er så sliten av det kjennes ut som det er fredag på mandagskveld.

*That feeling!*

Null energi her også! Lyst til å sove heeele tiden,noe som er vanskelig med mine to små hjemme. Dette svangerskapet har vært verre enn de andre med tanke på energien, men det er vel pga at det kreves mer av meg med to små barn fra før..Vi får håpe energien kommer tilbake når vi går mot sommer nå

Tenkte jeg skulle ta noen prøver jeg også..

Back
Topp