Null energi?

MammoC

Elsker forumet
I denne graviditeten har jeg ikke hatt noen symptomer i det hele tatt egentlig, men i dag etter jobb, var jeg så sliten at jeg måtte bare legge med rett ned på sofaen.. Jeg orka ingenting, så stakkars sambo måtte rydde vekk middagen, legge snuppa og lufte hunden, mens jeg lå helt apatisk på sofaen[8D]

Etter litt sløving våkna jeg til live igjen, så nå sitter jeg her og føler absolutt IKKE for å legge meg, selv om jeg snart burde, siden jeg skal tidlig opp i morgen..

Husker jeg var helt tom for energi sist jeg var gravid, håper ikke det blir like ille denne gangen, siden jeg nå har en liten fra før og ta vare på[;)]

null energi her og, men har lest at det er værst i uke 9 da er trettheten aller værst. Idag jobb fra 07.-14, hjem daffet på sofaen til 16.30, sovnet og våknet kl 20.30....he he slik kan det gå 

ORIGINAL: tigergirl

null energi her og, men har lest at det er værst i uke 9 da er trettheten aller værst. Idag jobb fra 07.-14, hjem daffet på sofaen til 16.30, sovnet og våknet kl 20.30....he he slik kan det gå 

Huff, det er så fælt å være såå sliten, og ofte uten grunn[8D]

om merker det på jobb, gjesper hele tiden, men bare halv dag igjen så fri en mnd:) så holder ut

uke 9 verst ja. orket ikke gå på jobb i dag, for formen var helt tragisk. sov til klokka 12 før jeg tok motet til meg å sto opp. går rundt som en zombie hele dagen..
I går måtte jeg hjem tidlig fra jobb, fordi jeg var så trøtt og energien var helt tom . la meg og var mer eller mindere i koma hele kvelden..
Uke 9 er tydelig søvn uka, for meg. håper ikke det blir noe verre enn det er nå, for da klarer man jo ikke fungere i det hele tatt

Back
Topp