Null energi, er jeg alene?!

Kh89

Elsker forumet
Det er vel kanskje normalt å være litt slappere når man er gravid, enn man er til vanlig, men...jeg er HELT energiløs! :( Det er mange dager jeg står opp for å gå på jobb, men bare må gå å legge meg igjen, for jeg rett og slett ikke klarer å gjøre noe. Jeg har vært flere ganger hos lege, og alt er som det skal med blodtrykk, blodprosent, jern og alt det der. Det jeg lurer på er; er jeg alene, eller er vi flere her? Evt. er det noen her som har tips til hva som kan gjøres for å gjøre dette bedre?

Du er ikke alene.. jeg er helt tom for energi for tiden.. jeg står opp, dusjer, og da hviler jeg på sofaen etterpå. orker ingenting. absolutt ingenting.
skal til jordmor den 19, så tenkte snakke litt med henne da..men håper det er normalt at man er litt energiløs i perioder.
er utrolig glad det er skolefri denne uken, og jeg bare kan ligge til lading til skoleuke neste uke.

Har vært helt tappet for energi de siste månedene, men begynner så smått å få litt tilbake. Begynte på jobb i 50% i går og merker at det er mer enn nok for meg foreløpig. Etter 4 timer på jobb er det bare å dra hjem til sofaen for en liten lur! Skikkelig irriterende for sist gang hadde jeg masse energi rundt dette tidspunktet, men ingen svangerskap er vel helt like..

Back
Topp