NUK FLASKER

Babyivente

Forelsket i forumet
Novemberlykke 2018
Hei!
Har noen erfaring med NUK flasker? Jeg har hørt at hullene der melken skal komme ut er ikke «nede» men oppe ved ganen og at det er vannskelig for babyene?

Har ikke brukt NUK flasker, så har ikke erfaring med dem!? Jeg har brukt Dr.Browns, de er veldig gode. De er for å unngå luftsmerter hos den lille. De er fullventilerte, så den lille ikke får luft ned i magen når den drikker. Screenshot_20180711-122015_SOL.jpg

Har ikke brukt NUK flasker, så har ikke erfaring med dem!? Jeg har brukt Dr.Browns, de er veldig gode. De er for å unngå luftsmerter hos den lille. De er fullventilerte, så den lille ikke får luft ned i magen når den drikker. Vis vedlegget 266360

Har brukt Dr. Brown til dattera mi - og jeg takla dem ikke. Sluttet ALDRI å renne ut fra sidene ( jeg prøvde alt )... Så vurderer MAM sine. NUK har så mange fine syntes jeg :)

Har brukt Dr. Brown til dattera mi - og jeg takla dem ikke. Sluttet ALDRI å renne ut fra sidene ( jeg prøvde alt )... Så vurderer MAM sine. NUK har så mange fine syntes jeg :)
Å? Merkelig.. mine har rent om melka var for varm. Kanskje noen av de andre jentene her inne har erfaring med NUK? Mam brukte jeg også. Synes de var helt okei også. Avent sine også var gode[emoji5]

Ikke erfaring med nuk, men var veldig fornøyd med medela sist, og ble ingen problem å veksle mellom amming og flaske. Jeg var ikke så gla i advent, men prøvde heller ikke så mye med det

Ingen erfaring med de, men har veldig god erfaring avent-flakser og smokker. :)

Ingen erfaring med nuk, men vi var fornøyde med Avent. Når han ble litt eldre brukte vi kun Twistshake-flasker[emoji4]

Ja, hva er spesielt med de twistshake flaskene? Syntes de ser fancy ut - men har lissom aldri hørt no om dem :)

Sjekk ut twistshake.com, så finner du masse info[emoji4] Det er anti-kolikk system, de har mixer-nett så det er lett å blande pulveret med væsken, og de kommer med små pulverbeholdere, perfekt for en porsjon MME (eller snacks når barna er litt eldre)[emoji4]
Vi har også brukt tutekoppen fra Twistshake når han ble eldre. Synes det er kjekt med litt farger[emoji6]

Samme problem her ,melken rant kun utover om den var for varm:) ellers likte lillegutt mam sine bedre ifra 3 mnd alder, siden tuten er større å lettere å få godt tak på:) mistenker det er siden han har stramt tungebånd. Mam har også antikolikkflasker:)

Back
Topp