Nub uke 13?

Det er sant det Ametyst sier. Du kan se nuben på begge bildene - bare jeg som ikke la merke til den på det første bildet!☺️

Når det gjelder å ikke få vite det, så er jo dette med nub-teori akkurat den samme metoden som ultralydjordmødre bruker for å stadfeste kjønn. Så du får jo vite det ved å se det på bildene eller fremtidige ultralyder. Når du først vet hva du skal se etter så er det umulig å ikke legge merke til det!
Ja jeg vet, jeg skal ikke ha bilder fra nå! Å ikke se på skjermen på de neste❤️ bare se hvordan jeg er nå, haha! Mannen er mer chill, så nå er det bare å spekulere i puls og andre ting :hilarious:

Åå så kjekt!! Jeg har lovt mannen å ikke få vite det så jeg bare spekulerer å ser på kjerringmyter hahah, eier like lite tålmodighet med dette som med å vente å teste før ikm:hilarious: er det noe du håper å få?
Er jo ikke lett og la vær heller :hilarious:
Vi skal vite 100% vi bryr oss ikke om det er gutt eller jente, har 2 gutter og 1 jente. Men, i går når vi tok ringtesten så slo den ut på jente, jeg tror det er jente. Datteren vår håper på jente, men vil ikke innrømme det :Heartred Hun smilte veldig i går på ringtesten

IMG_9696.jpegIMG_9695.jpeg

Vi skal vite 100% vi bryr oss ikke om det er gutt eller jente, har 2 gutter og 1 jente. Men, i går når vi tok ringtesten så slo den ut på jente, jeg tror det er jente. Datteren vår håper på jente, men vil ikke innrømme det :Heartred Hun smilte veldig i går på ringtesten

Vis vedlegget 468094Vis vedlegget 468095
Ååå det er veldig spennende!! Forstår veldig godt hun vil ha en jente med 2 brødre :hilarious:

Ååå det er veldig spennende!! Forstår veldig godt hun vil ha en jente med 2 brødre :hilarious:
Ja, hun sier at det hadde vært koselige men, blir ikke skuffet om det er en gutt til. Hun syntes det er trist om man skal bli skuffet når man ikke får det man ønsker. Hun er så søt og følsom :Heartred

Ja, hun sier at det hadde vært koselige men, blir ikke skuffet om det er en gutt til. Hun syntes det er trist om man skal bli skuffet når man ikke får det man ønsker. Hun er så søt og følsom :Heartred
Åå for en fin sjel :Heartpink så lenge det er friskt! Jeg skal inn på vurdering til sykehuset i morgen, jeg spyr all mat, og noe væske; men føler jeg drikker nok til å ikke bli dehydrert, tenker mest på lille i magen selvom jeg er skikkelig dårlig

Vis vedlegget 468094Vis vedlegget 468095
Du er jo så god på slike ting! Har en vennine sin, hva tror du her?:computer005

Vedlegg

• IMG_0737.jpeg
    IMG_0737.jpeg
    121,4 KB · Visninger: 11
Back
Topp