NUB-theory

Hallo27

Andre møte med forumet
Hei! Er i uke 12+2 og tok tidlig ultralyd i dag. Synes selv at jeg så noe mellom beina til lillingen. Det var veldig utydelig så vet ikke om det kan være navlestrengen også? Men så noe stikke ut der nede tydelig når hun målte lårbeinet. Så ser jeg bilder jeg fikk fra jordmor og lurer på hva dere tenker? Takk for svar :)

Vedlegg

• IMG_2515.jpeg
    IMG_2515.jpeg
    1,7 MB · Visninger: 64
Synes det ser ut som ei jente, men det er fremdeles tidlig, så nub’en kan reise seg :)

Hei! Er i uke 12+2 og tok tidlig ultralyd i dag. Synes selv at jeg så noe mellom beina til lillingen. Det var veldig utydelig så vet ikke om det kan være navlestrengen også? Men så noe stikke ut der nede tydelig når hun målte lårbeinet. Så ser jeg bilder jeg fikk fra jordmor og lurer på hva dere tenker? Takk for svar :)
Nuben peker rett frem, og ingen synlig pung som jeg kan se. Ei heller er den reist, er derfor relativt sikker på at dette er ei jente :)

Se bildet for sammenligning.

Vedlegg

• IMG_4027.jpeg
    IMG_4027.jpeg
    66,7 KB · Visninger: 27
Tipper jente. Ligner på bildet vi fikk av jenta vår 12+4.

Tipper jente. Ligner på bildet vi fikk av jenta vår 12+4.
Blir spennende å se! Synes selv jeg så noe stikke ut mellom beina da, men ser på bilder at kjønnsorganene ser relativt lik ut fra den vinkelen så tidlig, så er usikker. Selv om jeg trodde det var en gutt der å da :)

Back
Topp