NUB-theory

Klarforbaby

Elsker forumet
Marsboerne 20 18
*Aprilbaby 2018*
Noen som har lyst å prøve seg? Jeg var på ultralyd i uke 11, men har ikke greid å vurdere bildene pga at de er fryktelig dårlige.. Usikker på om jeg ser nub-en i det hele tatt! På to av bildene tipper jeg gutt, men på et av de er jeg usikker. Magefølelsen sier gutt!

e169e2b92c3bc5074b4153c08ddd3c86.jpg

Vedlegg

• UL.jpg
    UL.jpg
    55,7 KB · Visninger: 151
  • UL2.jpg
    UL2.jpg
    55,2 KB · Visninger: 162
Last edited:
Hm.. Jeg har sett drøssevis med bilder på nett, der de tipper på kjønn, men jeg klarer altså IKKE å se forskjell. [emoji85] Blir spennende på oul da! Jeg har mange veldig gode bilder fra tul i uke 13, og hun som utførte den pekte på nuben på skjermen, men jeg ser det _ikke_ på bildene.

Men jeg tipper likevel gutt til deg. [emoji170]

Jeg var på ultralyd i uke 11 med jenta mi, og der såg man nuben kjempegodt! Utrolig mye bedre bilder på den klinikken! Der så jeg nuben selv, og klarte å gjette jente ut fra bildene! Men her er det håpløst!

Blir spennende - ikke lenge til oul nå[emoji4]

Hm.. Jeg har sett drøssevis med bilder på nett, der de tipper på kjønn, men jeg klarer altså IKKE å se forskjell. [emoji85] Blir spennende på oul da! Jeg har mange veldig gode bilder fra tul i uke 13, og hun som utførte den pekte på nuben på skjermen, men jeg ser det _ikke_ på bildene.

Men jeg tipper likevel gutt til deg. [emoji170]

Legg ut et bilde fra til da, så kan jeg se på det om jeg klarer tippe kjønn! (Om du vil selvsagt)

Du hadde jo fått skikkelig gode bilder! Jeg er på ingen måte noen ekspert på dette, altså! Tar ofte feil når jeg ser bilder på nett jeg også, men jeg syns det ser ut som vinkelen på nuben er mer enn 30 grader, og tipper derfor at det er en gutt. Men ikke bli overrasket om det er feil!

Når skal du på oul?

Jordmora tippet også gutt, så da er det nok det. [emoji28] Jeg ser det fremdeles ikke[emoji85] Oul er om en uke. [emoji4]

Last edited:
Back
Topp