Nub theory UL 11+4

lønnetre

Flørter med forumet
Hei, vet det er for tidlig med 11+4, men spør for morroskyld om noen vil gjette om de tror det er gutt eller jente :Heartred

Vedlegg

• IMG_8235.jpeg
    IMG_8235.jpeg
    142,8 KB · Visninger: 40
  • IMG_8236.jpeg
    IMG_8236.jpeg
    126,2 KB · Visninger: 37
  • IMG_8238.jpeg
    IMG_8238.jpeg
    200,5 KB · Visninger: 40
  • IMG_8237.jpeg
    IMG_8237.jpeg
    140 KB · Visninger: 39
Forutsatt at det er NUBen vi ser så ser det jo veldig ut som jente, samtidig så er 11+4 fryktelig tidlig som du sier. Veldig vanskelig å skulle si noe, men jeg også ville gått for jente hvis jeg skulle sagt noe:happy:

Ville også tippet jente, men veldig tidlig da. Jordmor tippet jente på vår TOUL da jeg var 12+5, slik så NUB’en ut da:IMG_3530.jpeg
Jordmor sa at det var veldig usikkert for vår del altså, så det kunne også være en gutt :)

Oki, takk for svar! Ja, enig i at det er tidlig så blir spennende å se hvordan det utvikler deg. Fikk tydeligere bilder på epost nå så laster opp de også i tilfelle det hjelper noe :D

Tipper også jente, for hvis det som synes er nub’en er den jo i ca samme retning som ryggraden :joyful: På gutt går den jo ofte litt skrått oppover

Ja ser ut som typisk jentenub, ikkje særlig heva i det heile og ein ser disse 2 strekene som også er vanlig ved jente på dei nye bildene. Blir spennande å sjå om det stemmer❤

Back
Topp