Nub theory - gjettetråd :)

Moli16

Glad i forumet
Jenter,kan vi ikke ha en gjette/spekulasjonstråd med hvilket kjønn vi tror utifra UL-bildene våre?
Vi skal ikke vite kjønn,og det er sååå spennende å spekulere!

Noen som kan se noe utifra dette bilde? Ser ikke helt noen nub jeg,så kanskje vanskelig? Bildet er fra 12+2.
ImageUploadedByBV Forum1467051958.678427.jpg

Har du flere bilder? 12+2 er litt tidlig.. Hvis jeg kan skimte noe så er det rosa, men ikke så tydelig bilde!

Jeg kan lite om dette, men ut fra det jeg har lest og det vi ser så tipper jeg jente ;)

Vanskelig, men kanskje jente :)

Her er min, men legen har pilen forstyrrende plassert :P ImageUploadedByBV Forum1467063359.400396.jpgImageUploadedByBV Forum1467063369.634272.jpg

Vi skal heller ikke vite kjønn, så syns det er såå moro å gjette og synse :D
IMAG2911_1.jpg

Synes alle her ser ut som jenter jeg :P kanskje det er nå jentene kommer, siden det er så mange andre som har fått bekreftet gutter!? ;) Kjenner jeg gleder meg ekstra til oul nå. Viktigste er friske barn, men koselig å vite hva vi venter på ❤️

Synes alle her ser ut som jenter jeg :P kanskje det er nå jentene kommer, siden det er så mange andre som har fått bekreftet gutter!? ;) Kjenner jeg gleder meg ekstra til oul nå. Viktigste er friske barn, men koselig å vite hva vi venter på ❤️

Synes også de her ser ut som jenter :) Sååå moro å spekulere! Hihi :)

Her er min, men legen har pilen forstyrrende plassert :P Vis vedlegget 184558Vis vedlegget 184559
Her er det ingen vinkel mot rygg, det som er så vanskelig! Har du ingen andre bilder? Jeg tror lang, tynn med gaffel er jente, men 'gaffel' hos minimjau og meg peker rett, og andre del litt ned. Her peker den litt opp og nederste del rett.. Så 50-50 for meg altså;) må kanskje Google litt og se om noen har sett det samme:D

Forstår ikke det greiene der jeg
Hva ser dette ut som da om det går å se i det hele tatt?ImageUploadedByBV Forum1467142172.326474.jpg

Back
Topp