Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vanskelig når man ikke ser vinkelen, men sa ikke du kengumamma noe om den gaffelformen og at det kunne antyde jente?
Synes alle her ser ut som jenter jegkanskje det er nå jentene kommer, siden det er så mange andre som har fått bekreftet gutter!?
Kjenner jeg gleder meg ekstra til oul nå. Viktigste er friske barn, men koselig å vite hva vi venter på
![]()
Ja det er det hvite som er nubenHer er et bilde til,er det det hvite som er nuben? Vis vedlegget 184600
Ser fortsatt litt ut som gutt.. Er ikke noen ekspert altså.. Bare googlet i overkant mye og veldig interessert! Og nysgjerrigHer er et bilde til,er det det hvite som er nuben? Vis vedlegget 184600

Her er det ingen vinkel mot rygg, det som er så vanskelig! Har du ingen andre bilder? Jeg tror lang, tynn med gaffel er jente, men 'gaffel' hos minimjau og meg peker rett, og andre del litt ned. Her peker den litt opp og nederste del rett.. Så 50-50 for meg altså
Fant denne som lignet litt på din, nå er jeg forvirretHer er et bilde til,er det det hvite som er nuben? Vis vedlegget 184600