Mista litt oversikt i den andre tråden, så lager en egen.
Stemte NUB-theory med det kjønnet dere har fått bekreftet på UL?
Stemte NUB-theory med det kjønnet dere har fått bekreftet på UL?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vil du dele bilde fra TUL? Spennende å se hvordan de så ut siden det ikke stemte/ de tok feilStemte overhode ikke her![]()

Hva sa de og hva ble det??Stemte overhode ikke her![]()
De sa jente- men denne babyen har en tutHva sa de og hva ble det??

Så ingen tegn på bildet du la ut i NUB tråden, har du andre bilder?Ingen som har gjettet på mine bilder..så ikke fått høre noen meninger om der, tror der er litt vanskelig å se utifra bildene. La de også ut på FB gruppa.
hvilken nettside brukte du ?Stemte overhode ikke her![]()
Genderexperts og early glimptshvilken nettside brukte du ?![]()
Kan legge ut noen flere, fra både uke 10+1 og 13+0 her:Så ingen tegn på bildet du la ut i NUB tråden, har du andre bilder?![]()
13+0 er egentlig perfekt for å se noe, men jeg ser ikke NUB på bildene, dessverre. Nå er jeg ingen ekspert, men du kan prøve NUB Theory Queens på Facebook, admins på siden har ordentlig peiling, kanskje de kan se noe jeg ikke serKan legge ut noen flere, fra både uke 10+1 og 13+0 her:
Ja la ut alle bilder, fra 10+1 og 13+0, og de så ikke noe13+0 er egentlig perfekt for å se noe, men jeg ser ikke NUB på bildene, dessverre. Nå er jeg ingen ekspert, men du kan prøve NUB Theory Queens på Facebook, admins på siden har ordentlig peiling, kanskje de kan se noe jeg ikke serDu kan legge ut selv eller være anonym, og de svarer raskt!

JenteKan legge ut noen flere, fra både uke 10+1 og 13+0 her:

AaaahJente![]()
Uke 10 er nok uansett for tidlig.Ja la ut alle bilder, fra 10+1 og 13+0, og de så ikke noe![]()
![]()
SmåØnsker gjettet på jenteUke 10 er nok uansett for tidlig.
Om ikke NUB-theory queens kan se noe så er det nok heller ikke noe å se dessverre.
Du hadde vel uke 13 bilder der også?SmåØnsker gjettet på jente![]()

Ja, de største bildene var uke 13, de av den lille skrotten var uke 10.Du hadde vel uke 13 bilder der også?![]()