Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg vil si jente, for den pekte ikke rett oppHer er mitt bilde fra TUL! Syns det kan helle litt mot gutt, men også jente? Vis vedlegget 407820
Ja, når du sier det så ser jeg også det! Ifølge det kinesiske fødselskartet og den Ramzi metoden er det jente blir spennende å se OUL hvor langt er du på vei? (hvis du er gravid )Jeg vil si jente, for den pekte ikke rett opp
Oi dette er helt tydelig en jente!Her er mitt bilde fra TUL! Syns det kan helle litt mot gutt, men også jente? Vis vedlegget 407820
Så ut som jente ! Hvor langt er du på vei når du var på denne UL?Her er mitt bilde fra TUL! Syns det kan helle litt mot gutt, men også jente? Vis vedlegget 407820
Masse lykke til så bra at du fikk se at alt sto bra til tross for spottingEr 7+0 iikke tidlig ul før 12. juli, så gleder meg til å se da men fikk en sneakpeak i går da jeg har spotta ei stund hver morgen
11+6 hadde vært gøy om det stemteSå ut som jente ! Hvor langt er du på vei når du var på denne UL?
Tror bare det var flaks at jeg fikk bilde hvor den var så tydelig! Jaa, da må du poste herJeg fikk ikke ett eneste bilde sist hvor jeg kunne se nuben, får om drøt 3 uker om jeg får bilde av det denne gangen!
Tror også at det er jente Blir spennende å se om det stemmer!Her er mitt bilde fra TUL! Syns det kan helle litt mot gutt, men også jente? Vis vedlegget 407820
Takk, skal absolutt sjekke ut den!Er flere tråder som denne med flere flinke engasjerte damer en av de heter:
Gjetting av kjønn fra tidlig ultralyd. Nub teorien
Gøy å ha flere slike tråder, men anbefaler også denne