Nub teorien.

Aldri hørt om den. Hva er det?
 
Har lest litt om det og prøvd å se på egne ul-bilder, men syntes det er vanskelig å se [emoji28]
 
Teorien går ut på at man kan finne ut kjønnet på fosteret allerede rundt uke 12 ved å se på vinkelen til utstikkeren mellom bena. Fostrene ser fortsatt nokså like ut, men gutter sin peker visstnok mer i retning navlen/ut fra kroppen, mens jentene sin peker nedover/parallelt med kroppen.
Kan ikke nok om det, så vet ikke hvor sikkert tegn det er.
 
Google it,så ser du bilder :) sett det i tidligere termingrupper her og ble litt interessert. Ser ikke noe nub på mine bilder men så er jeg ikke særlig god på slikt da. Men hørt det stemmer for veldig mange.
 
Jeg mener (om jeg ikke husker feil) at det var dr. Lundring som tok tul på begge mine (og gjettet riktig på at det var jenter fra uke 12) som forklarte meg denne teorien første gang. Opplevde det som om det var slik han så tidlig kjønnet. Og han har somregel alltid rett.
 
Jeg mener (om jeg ikke husker feil) at det var dr. Lundring som tok tul på begge mine (og gjettet riktig på at det var jenter fra uke 12) som forklarte meg denne teorien første gang. Opplevde det som om det var slik han så tidlig kjønnet. Og han har somregel alltid rett.
Ja, han printet ut ett bilde med forklaring pp dette faktisk når han sa jente til meg nå, men skjønte ikke så veldig mye av bilde :confused:
 
Om jeg tolker det rett så har jeg jente i magen, jeg har guttefølelse da [emoji85] men det trodde jeg sist også, og da fikk vi jente
 
Jeg tror jeg ser jente, men syntes det er vanskelig å se [emoji85] har jentefølelse. Blir spennende å se.
 
Dette må googles! Aelv om jeg nok ikke kommer til å klare å se noe på bildene selv. #nysgjerrig
 
Var nettopp i uke 12, og hun sa det var umulig å si så tidlig. Vi så en «liten tapp», men hun sa at både gutter og jenter har noe der på den tida. Den stod liksom ikke opp, men var mer sånn vertikal :p Dårlig til å forklare. Haha.
 
Var nettopp i uke 12, og hun sa det var umulig å si så tidlig. Vi så en «liten tapp», men hun sa at både gutter og jenter har noe der på den tida. Den stod liksom ikke opp, men var mer sånn vertikal :p Dårlig til å forklare. Haha.

De som er gode på det der kan se så tidlig. Men de fleste vil ikke gjette siden det er lett å ta feil. :)
 
F2590E04-6479-4927-A54C-5F41B1227B8C.jpeg
Noen som vil prøve å tyde denne?
 
Back
Topp