Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje? jeg vet ikke, og vet heller ikke helt hva man ser det påJente?
Ser ut som jente. Fant denne på tidligere forumNoen som får til å se noe som vil gjette? UL i dag 12+4
Tipper jente! Nuben ligna veldig på nuben mi hadde ca like langtNoen som får til å se noe som vil gjette? UL i dag 12+4
Takk, nå skjønte jeg litt mer av detSer ut som jente. Fant denne på tidligere forum
Klarer ikke se riktig vinkel til å tippe her
Sniker fra april, da det er gøy med nub! Tipper gutt, da det enda egentlig er for tidlig, men den allerede ser ut til å ha begynt å reise segVis vedlegget 446531Noen som vil tippe her? 10+6 så det er nok for tidlig men
Når.kan man begynne med nub teorien er det fra 11+0?Sniker fra april, da det er gøy med nub! Tipper gutt, da det enda egentlig er for tidlig, men den allerede ser ut til å ha begynt å reise seg
Er vel egentlig fra 12 fullgåtte uker, altså 12+0Når.kan man begynne med nub teorien er det fra 11+0?
Det hadde vært veldig artig i så fall, det mannen ønsker seg Men jeg har tre fra før, hvor en gutt og han var jeg ikke kvalm med, de to andre jenter var jeg kvalm og nå er jeg mega kvalm så hadde blitt veldig overrasket. Og jeg har egentlig mest lyst på jente for da har vi liksom det meste vi trengerSniker fra april, da det er gøy med nub! Tipper gutt, da det enda egentlig er for tidlig, men den allerede ser ut til å ha begynt å reise seg
For tidlig, men tipper gutt!Vis vedlegget 446531Noen som vil tippe her? 10+6 så det er nok for tidlig men
Du kan si ganske sikkert fra 12+5 cirka, da noen gutter fortsatt kan se ut som jenter før den tid. Men ligner det på gutt før 12+5 så er det nok gutt, for alle begynner med flat nub men kun guttenes "reiser seg"Når.kan man begynne med nub teorien er det fra 11+0?
Så festlig det som blir tippet er gutt! Jeg blir så overrasket da, hihi! All den kvalmen også en gutt. Haha, da har kroppen lurt meg godtFor tidlig, men tipper gutt!
Ja, gleder meg til vi begynner å finne ut kjønn!Så festlig det som blir tippet er gutt! Jeg blir så overrasket da, hihi! All den kvalmen også en gutt. Haha, da har kroppen lurt meg godt
Ser veldig jente ut spør du megKa dokker truuu
Vis vedlegget 446626