Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kanskje?Jente?
Ser ut som jente. Fant denne på tidligere forumNoen som får til å se noe som vil gjette?UL i dag 12+4
Tipper jente! Nuben ligna veldig på nuben mi hadde ca like langtNoen som får til å se noe som vil gjette?UL i dag 12+4

Takk, nå skjønte jeg litt mer av detSer ut som jente. Fant denne på tidligere forum
Klarer ikke se riktig vinkel til å tippe her
Sniker fra april, da det er gøy med nub! Tipper gutt, da det enda egentlig er for tidlig, men den allerede ser ut til å ha begynt å reise seg
Når.kan man begynne med nub teorien er det fra 11+0?Sniker fra april, da det er gøy med nub! Tipper gutt, da det enda egentlig er for tidlig, men den allerede ser ut til å ha begynt å reise seg![]()
Er vel egentlig fra 12 fullgåtte uker, altså 12+0Når.kan man begynne med nub teorien er det fra 11+0?
Det hadde vært veldig artig i så fall, det mannen ønsker segSniker fra april, da det er gøy med nub! Tipper gutt, da det enda egentlig er for tidlig, men den allerede ser ut til å ha begynt å reise seg![]()
For tidlig, men tipper gutt!
Du kan si ganske sikkert fra 12+5 cirka, da noen gutter fortsatt kan se ut som jenter før den tid. Men ligner det på gutt før 12+5 så er det nok gutt, for alle begynner med flat nub men kun guttenes "reiser seg"Når.kan man begynne med nub teorien er det fra 11+0?
Så festlig det som blir tippet er gutt! Jeg blir så overrasket da, hihi! All den kvalmen også en gutt. Haha, da har kroppen lurt meg godtFor tidlig, men tipper gutt!![]()
Ja, gleder meg til vi begynner å finne ut kjønn!Så festlig det som blir tippet er gutt! Jeg blir så overrasket da, hihi! All den kvalmen også en gutt. Haha, da har kroppen lurt meg godt![]()

Ser veldig jente ut spør du megKa dokker truuu
Vis vedlegget 446626