Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Spennende! Jeg har siden jeg ble gravid hatt en sterk følelse på jente Er så spent på OUL 14.12. Håper på flere svar for å se om det er enighet i det du sier herHelt tydelig en liten gutt Ser typisk strek ved roten av det som skal bli penis, og antydning til starten av pung.
Det er så rart det med magefølelse. Noen ganger er den sååå sterk, og helt riktig. Andre ganger helt feil. Er veldig spennende! Bilde ditt er ganske tydelig, og veldig likt mitt med sønnen min, blir moro å se hva andre sier. Fiiiine lille!Spennende! Jeg har siden jeg ble gravid hatt en sterk følelse på jente Er så spent på OUL 14.12. Håper på flere svar for å se om det er enighet i det du sier her
Ser ikkeKaster meg på her. Er det noen som klarer å se noe på disse bildene?
Det var ganske utydelig bilde ja.Ser ikke
Jeg klarer ikke å se noe.Ser dere noe mer her?
Ser du det samme som Lykkedrøm på det øverste bilde da?Jeg klarer ikke å se noe.
Litt vanskelig å se, nub’en er ikke tydelig.Ser dere noe mer her?
Så det første bildet du la ut nå, og der er jeg enig med Lykkedrøm om at det ser ut som en guttSer du det samme som Lykkedrøm på det øverste bilde da?
Synes det ser ut som gutt på ditt bildeSer du det samme som Lykkedrøm på det øverste bilde da?
Jeg kan ikke se noeSer man nub på dette bildet ? Vis vedlegget 418982
hvor mange uker er du her?Kaster meg på her. Er det noen som klarer å se noe på disse bildene?
12+5hvor mange uker er du her?
Nå er ikke jeg noe ekspert, har sett litt på nub teorien i dag, og for meg kan det se ut som en jente da men jeg tør ikke si noe sikkert, bare etter det jeg har lest i dagSer man nub på dette bildet ? Vis vedlegget 418982
hat du flere bilder? det er ingen synlig nub på dette bildet. du mangler nederste delen av magen her. jeg ser hva du tror er nub. mulig dette er en jente, men det kan man ikke se på dette bilde.Nå er ikke jeg noe ekspert, har sett litt på nub teorien i dag, og for meg kan det se ut som en jente da men jeg tør ikke si noe sikkert, bare etter det jeg har lest i dag
Ahaa, da tar jeg sikkert feil, jeg så bare på en tidligere post på babyverden forumet for noen år siden om nub teorien, og har bare lest i dag, så er godt mulig jeg tar feil her siden jeg ikke er noe ekspert på dethat du flere bilder? det er ingen synlig nub på dette bildet. du mangler nederste delen av magen her. jeg ser hva du tror er nub. mulig dette er en jente, men det kan man ikke se på dette bilde.