Nub-teori

Bkno1740492

Andre møte med forumet
Hei,

Er det noen hoder som er trent på dette med Nub-teori som har en anelse av hvilket kjønn som skjuler seg i magen her? ❤️ 13+0

Vedlegg

• IMG_3240.jpeg
    IMG_3240.jpeg
    579,1 KB · Visninger: 267
Helt tydelig en liten gutt :Heartblue Ser typisk strek ved roten av det som skal bli penis, og antydning til starten av pung. :smiley-bounce012

Helt tydelig en liten gutt :Heartblue Ser typisk strek ved roten av det som skal bli penis, og antydning til starten av pung. :smiley-bounce012
Spennende! Jeg har siden jeg ble gravid hatt en sterk følelse på jente Er så spent på OUL 14.12. Håper på flere svar for å se om det er enighet i det du sier her

Spennende! Jeg har siden jeg ble gravid hatt en sterk følelse på jente Er så spent på OUL 14.12. Håper på flere svar for å se om det er enighet i det du sier her
Det er så rart det med magefølelse. Noen ganger er den sååå sterk, og helt riktig. Andre ganger helt feil. Er veldig spennende! :excited001 Bilde ditt er ganske tydelig, og veldig likt mitt med sønnen min, blir moro å se hva andre sier. :joyful: Fiiiine lille! :love017

Kaster meg på her. Er det noen som klarer å se noe på disse bildene?

Vedlegg

• Screenshot_20231106_114243_Gallery.jpg
    Screenshot_20231106_114243_Gallery.jpg
    127,7 KB · Visninger: 155
  • Screenshot_20231106_114258_Gallery.jpg
    Screenshot_20231106_114258_Gallery.jpg
    99,5 KB · Visninger: 155
Nå er ikke jeg noe ekspert, har sett litt på nub teorien i dag, og for meg kan det se ut som en jente da :angelic: men jeg tør ikke si noe sikkert, bare etter det jeg har lest i dag :laughing002
hat du flere bilder? det er ingen synlig nub på dette bildet. du mangler nederste delen av magen her. jeg ser hva du tror er nub. mulig dette er en jente, men det kan man ikke se på dette bilde.

hat du flere bilder? det er ingen synlig nub på dette bildet. du mangler nederste delen av magen her. jeg ser hva du tror er nub. mulig dette er en jente, men det kan man ikke se på dette bilde.
Ahaa, da tar jeg sikkert feil, jeg så bare på en tidligere post på babyverden forumet for noen år siden om nub teorien, og har bare lest i dag, så er godt mulig jeg tar feil her siden jeg ikke er noe ekspert på det :angelic:

Back
Topp