NUB-teori?

HeltPåTur

Elsker forumet
IMG_20191206_111315.jpg
IMG_20191206_111325.jpg

Noen som kan litt om nub-teorien og klarer å finne noen nub her og ønsker å gjette?
Er 10+6, og skal vell være mellom 11-13 uker etter som jeg har skjønt, meeen det er en dag..
Og ja, kun for morro skyld, da jeg ikke skal vite kjønn men synes det er morsomt med litt spekulasjoner og gjetting:D
Jeg selv er ikke noe god på det å tyde UL-bilder annet enn å se hode, kropp, armer og ben:wacky:
 
Kaaanskje jente, men alt for uke 12 er usikkert.
 
Så morro :D er såå spennende til fødsel å ikke vite, men vet at ventetiden innimellom til tider kommer til å føles eeekstra lang:hungover: men SÅ verdt det på slutten da:love7

Ja greit å ha en ekstra gulrot i enden, og morsomt å gjøre stikk motsatt av alle andre:woot: er allerede noen som er litt irriterte på det, men det gjør det jo ekstra gøy :hilarious:
 
Ja greit å ha en ekstra gulrot i enden, og morsomt å gjøre stikk motsatt av alle andre:woot: er allerede noen som er litt irriterte på det, men det gjør det jo ekstra gøy :hilarious:

Haha ja stemmer! Jeg har ikke fortalt om sv.skapet til så mange enda, men både min mor og venninna mi er helt uenig i valget:wacky: min mor er så overbevist om jente denne gang (hun hsr tippet gutt med de tre andre og hatt riktig) og har sååå lyst å vite det for å kunne handle jentetøy:p nesten sån jeg lurer på om hun skal få kjønnet på en lapp i en konvolutt da hun skal være med på ul. Jeg og far vil ikke vite, og vil ikke at noen andre skal vite heller. Men muuulig vi gjør et unntak med min mor, skik at hun evt kan handle litt:yuck:
 
Kaaanskje jente, men alt for uke 12 er usikkert.
Åå? Trodde det var uke 11 man kunne starte å se jeg?:confused005 men skal ikke påstå noe da jeg bare har lest litt på det og ikke skjønt så mye:D
Men veldig morro med litt tipping likevell da:D
 
Åå? Trodde det var uke 11 man kunne starte å se jeg?:confused005 men skal ikke påstå noe da jeg bare har lest litt på det og ikke skjønt så mye:D
Men veldig morro med litt tipping likevell da:D
Man kan nok gjette da, men mange vil ikke før uke 12 fordi det er mindre sikkert.
 
Vet det er tidlig enda og at denne såkalte nuben kan endre seg enda, men hadde vert litt moro om dere har riktig da, etter tre gutter:Heartblue har hatt jentefølelse helt fra start og har det egentlig enda, selv om hodet mitt prøver å si til meg at sannsynligheten er størst for gutt etter tre guttebasser i fra før:D

Jeg føler ofte at det er sånn at de som har tre av ett kjønn får det motsatte kjønn som nr 4 jeg? Men det er jo sikkert tilfeldigheter at jeg kjenner flere sånne familier :D Blir spennende uansett da :)
 
Jeg føler ofte at det er sånn at de som har tre av ett kjønn får det motsatte kjønn som nr 4 jeg? Men det er jo sikkert tilfeldigheter at jeg kjenner flere sånne familier :D Blir spennende uansett da :)

Ja, jeg kjenner ikke så mange familier med mer enn 3 barn selv. En med fire barn og de har fire jenter:D og en med fem gutter:wacky:
Men ja, det er så ufattelig spennende, og ikke minst fint samme hva det blir:Heartpink:Heartblue
 
Back
Topp