NUB-teori om kjønn?

verpesyk

Elsker forumet
Sensommerbarna 2016
❤ Aprilbarna19 ❤
Leste om denne NUB-teorien og ble så nysgjerrig. Var nylig på TUL og jordmor mente da jeg var 12+5, selv om jeg mente 12+2 selv. Har ikke vært så opptatt av dette med kjønn, men kom over noe om en NUB-teori der de med synlig «NUB» (utveksten i skrittet både jenter og gutter har på det tidspunktet) skal kunne si om det er gutt eller jente, gutter skal ha over 30 grader oppstående, mens jenter skal ha mindre.

Hva tror dere om min «NUB»? :) Er jo en utvekst som kan sees. Har blitt så himlande nysgjerrig. Kan ikke begripe det, for har ikke tenkt på det et sekund før TUL :eek:

8A7D073A-22F2-4888-BDEE-6DB3B773BCF2.jpeg 92558336-FD57-4CF1-9D51-B460EFA9DF2E.jpeg
 
Leste om denne NUB-teorien og ble så nysgjerrig. Var nylig på TUL og jordmor mente da jeg var 12+5, selv om jeg mente 12+2 selv. Har ikke vært så opptatt av dette med kjønn, men kom over noe om en NUB-teori der de med synlig «NUB» (utveksten i skrittet både jenter og gutter har på det tidspunktet) skal kunne si om det er gutt eller jente, gutter skal ha over 30 grader oppstående, mens jenter skal ha mindre.

Hva tror dere om min «NUB»? :) Er jo en utvekst som kan sees. Har blitt så himlande nysgjerrig. Kan ikke begripe det, for har ikke tenkt på det et sekund før TUL :eek:

Vis vedlegget 277055 Vis vedlegget 277056

Gratulerer med graviditeten :)

Ser absolutt ut som en liten jente, så spennende !
 
Gratulerer med graviditeten :)

Ser absolutt ut som en liten jente, så spennende !
Takk. Gøy å være gravid igjen! Noen i familien som hadde lest om NUB synes også dette var jente, men føler jeg har sett meg litt blind på disse bildene :p
 
Ble så nysgjerrig på denne NUB-teorien selv. Er det noen som kan tyde? Usikker på om det er NUB eller bare deler av foten i en vinkel. Dette var i uke 12 og er nå i uke 17, men er så spent[emoji2]IMG_2392.jpg
 
Ble så nysgjerrig på denne NUB-teorien selv. Er det noen som kan tyde? Usikker på om det er NUB eller bare deler av foten i en vinkel. Dette var i uke 12 og er nå i uke 17, men er så spent[emoji2]Vis vedlegget 277545
Synes det ser ut som jente hos deg også:dummy1: så spennende! Snart ordinær ultralyd?
 
Synes det ser ut som jente hos deg også:dummy1: så spennende! Snart ordinær ultralyd?

Ultralyd neste onsdag - så det nærmer seg [emoji4] Samme hva vi får, men jo nærmere ul man kommer jo mer spent blir man på hva som gjemmer seg i magen
Ser det ut som en NUB i det hele tatt eller kan det være noe av foten?[emoji23]
 
Ultralyd neste onsdag - så det nærmer seg [emoji4] Samme hva vi får, men jo nærmere ul man kommer jo mer spent blir man på hva som gjemmer seg i magen
Ser det ut som en NUB i det hele tatt eller kan det være noe av foten?[emoji23]
Ja det er klart:D Det er virkelig ikke lenge igjen nå!

Ja det ser ut som en NUB ja. Det blir gøy å se neste onsdag om det stemmer. Du må oppdatere :p
 
Jente tror jeg[emoji4]
 
Min blir ikke avslørt før i midten av november :p
 

Kan også hende vi var så uheldig med at det er noen skygger og ikke en NUB[emoji85]
 
Kan noen hjelpe meg, ser man noen nub på dette bilde eller er det bare foten ? Blir ikke helt enig med meg selv [emoji28]:p
Image1540548325.409386.jpg
 
Den var vanskelig. Ser også ut som h*n er på vei til å snu seg på siden, da er det ikke mulig å se noe. H*n ville ikke vise seg ennå:joyful:

Ja mulig det, var veldig aktiv på ultralyden[emoji4]blir sååå nysgjerrig , men må vell bare smøre meg med tolmodighet fram til oul [emoji28]
 
Gratulerer Jeg var også på TUL, og da stemte NUB-teorien på oul. Det er ei jente! Og det ser ut som det er til deg også spennende å se på oul om det stemmer da☺️
 
Back
Topp