Nub teori, hva tror dere?

Milla99

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Junibollene 2023
Snøfnuggene 2025 ❄️
Februarhjertene 2025
Hei! Jordmor sa hun trodde det var gutt men at hun ikke ville si noe 100% sikkert da det var vanskelig å se. På det siste bilde ser det ut som noe mellom beina (gutt), men hun var usikker på om det var navlestreng eller penis. Men på de siste to bildene ser det ut som jente ifølge nub teori, hva tenker dere?❤️
 

Vedlegg

  • IMG_7935.jpeg
    IMG_7935.jpeg
    187,3 KB · Visninger: 42
  • IMG_7936.jpeg
    IMG_7936.jpeg
    190,9 KB · Visninger: 42
  • IMG_7937.jpeg
    IMG_7937.jpeg
    180 KB · Visninger: 42
Vanskelig å si ja, synes tissen var mer tydelig på ultralyd med min eldste, men det er noe der. Så vanskelig å si - men ville kanskje tippa jente siden en ikke ser mer :) Har du noen ønsker?
 
Oi den var vanskelig, henger meg opp i siste bilde og at det «må» være gutt, men det må være navlestrengen ellernoe for som du sier ser det ut som jente på nub på de første bildene.
 
Vanskelig å si ja, synes tissen var mer tydelig på ultralyd med min eldste, men det er noe der. Så vanskelig å si - men ville kanskje tippa jente siden en ikke ser mer :) Har du noen ønsker?
Ja er akkurat det, når jeg googler så ser de større og tydligere ut enn på bildet her! Er egentlig akkurat det samme for meg så lenge baby er frisk, det er tanken på at jeg ikke fikk svar på hvilket kjønn det er som plager meg kjenner jeg :hilarious: Jeg er så kontrollfreak at jeg klarer jo aldri slappe av når jeg ikke vet ting, jeg må planlegge og vite alt :laughing021❤️
 
Blir spennende å se! Når er neste ultralyd?
Bestilte ny til neste uke, klarer ikke roe meg før jeg har et litt mer sikkert svar:laughing021 Håper ikke det blir bomtur! Jordmor i dag sa at det mest sannsynlig er mye lettere å se neste uke❤️
 
Ja er akkurat det, når jeg googler så ser de større og tydligere ut enn på bildet her! Er egentlig akkurat det samme for meg så lenge baby er frisk, det er tanken på at jeg ikke fikk svar på hvilket kjønn det er som plager meg kjenner jeg :hilarious: Jeg er så kontrollfreak at jeg klarer jo aldri slappe av når jeg ikke vet ting, jeg må planlegge og vite alt :laughing021❤️
Hehe, skjønner det! Mye man helst skulle visst i går ;)
 
Back
Topp