Nub teori av ultalyd bildene

Starflower

Gift med forumet
Himmelbarn
Oktoberbarna 2021♡
Aprilspirene 2024❤️
Jeg hører ikke til denne gruppa lenger, men føler meg litt knyttet til dere likevel! Så lurte på om det ikke hadde vært gøy med en nub tråd :p
Man kan i mange tilfeller se kjønn fra uke 12, Selv om det ofte er usikkert så stemmer det i veldig mange av tilfellene så da hadde det vært gøy å gjette.
Hvis dere har fått vite kjønn så ikke si det før etter man har fått gjette :D
Her er litt info: https://www.nubologists.com/the-nub-theory-explained
 
Nå måtte jeg hale frem bildene jeg fikk i går, ingen av de er gode nok til å se noe på dessverre. Vi så heller ikke etter kjønn på ul i går.
Men så fascinerende å se hvor like kjønnene er i uke 11!
 
Nå måtte jeg hale frem bildene jeg fikk i går, ingen av de er gode nok til å se noe på dessverre. Vi så heller ikke etter kjønn på ul i går.
Men så fascinerende å se hvor like kjønnene er i uke 11!
Du kan jo dele dem om du vil likevel :D
 
Litt usikker på denne, men kan se ut som det ligger noe oppå der, hvor langt er du på vei her? :)

Har ikke fått med meg dette spørsmålet, skulle inn og oppdatere.

Er 11+3 på bilde over, og mener det kunne se ut som jente. Var på ul i dag og gynekologen sa hun trodde det var jente. Så tydelig 3 streker, og ingen antydning til noe utstyr. Er 14+0. :)
 
Jordmor kunne ikke se da navelstrengen lå mellom beina. Ser boe på bildet, men er ikke sikker på at det faktisk er nuben:hilarious:
 

Vedlegg

  • D6F79E04-C829-4B91-9C33-4E25BEC72EBA.jpeg
    D6F79E04-C829-4B91-9C33-4E25BEC72EBA.jpeg
    27,3 KB · Visninger: 100
Har ikke fått med meg dette spørsmålet, skulle inn og oppdatere.

Er 11+3 på bilde over, og mener det kunne se ut som jente. Var på ul i dag og gynekologen sa hun trodde det var jente. Så tydelig 3 streker, og ingen antydning til noe utstyr. Er 14+0. :)
Da var det bare navlestrengen ja! Så gøy :love7
 
Jordmor kunne ikke se da navelstrengen lå mellom beina. Ser boe på bildet, men er ikke sikker på at det faktisk er nuben:hilarious:
Denne tørr jeg ikke gjette på jeg heller egentlig, jeg klarer ikke se nuben, vet ikke om jeg ser blæra heller fordi det som kan se ut som ryggraden kan også være kanten på livmorhula :wacky: Det er så kjedelig når de ligger så dumt til at man ikke klarer å se, det er jo så ekstremt spennende å vite hva som skjuler seg inni der :hilarious:
 
Er det noen som vil gjette på denne? :)
 

Vedlegg

  • 6752947E-2159-407D-A446-98C267614826.jpeg
    6752947E-2159-407D-A446-98C267614826.jpeg
    35,4 KB · Visninger: 83
Back
Topp