Nub? Noen som vil gjette?

MaybeBaby2021

Glad i forumet
❤Januarlykke 2022❤
Gresskarfrøene2023
Kan ikke dette jeg, og jm var veldig usikker siden det er tidlig enda. 13+1. men er det noen som kan se kjønn? Eller vil gjette? Bare på gøy altså:happy::happy::happy: hvis bildet er godt nok, vet jo ikke det heller:hilarious::hilarious::hilarious:

Vedlegg

• 18F174C7-9023-48EA-A0A7-3D3775AC3257.jpeg
    18F174C7-9023-48EA-A0A7-3D3775AC3257.jpeg
    2,3 MB · Visninger: 156
Jente jeg og

Hehe. Er helt ny på dette og ser ingenting:hilarious: til dere som har gjettet: hvor og hva ser dere på?:pompus: Hva tyder på gutt og hva tyder på jente? Dette var veldig spennende og vil lære det jeg også!:D

Takk for svar :happy::happy: har tenkt gutt helt siden positiv test nesten…men kanskje en liten pike?:Heartred lest en del om nub nå ikveld, fasinerende de som kan det. Jeg ser det ikke:hilarious:

Tipper gutt, ser ut som en pung og blære rett innenfor! Hodeformen er også noe gutteaktig, uten at jeg egentlig er noe ekspert på det her :hilarious::Heartred

Ps sjekk ut «Nub theory Queens» på fb. De er som regel gode til å gjette, ganske artig å kikke der + spørre selv.

Jeg klarer ikke se noen nub på bildet ditt, men jeg er helt håpløs. Hva er det man ser på? En venninne analyserte ul bilde av min i går, hun er bombesikker på gutt. Ikke meningen å kuppe tråden din altså, men føler kanskje jeg ser nuben her, og at den peker oppover.upload_2021-6-30_11-29-29.jpeg

Jeg klarer ikke se noen nub på bildet ditt, men jeg er helt håpløs. Hva er det man ser på? En venninne analyserte ul bilde av min i går, hun er bombesikker på gutt. Ikke meningen å kuppe tråden din altså, men føler kanskje jeg ser nuben her, og at den peker oppover.Vis vedlegget 360175
Dette er nok gutt ja :D

Kan ikke dette jeg, og jm var veldig usikker siden det er tidlig enda. 13+1. men er det noen som kan se kjønn? Eller vil gjette? Bare på gøy altså:happy::happy::happy: hvis bildet er godt nok, vet jo ikke det heller:hilarious::hilarious::hilarious:

Det jeg har ringet rundt er det jeg tror er NUBen, og i forhold til det jeg tror er ryggraden ser det ikke ut som om det er større grad enn 30, så derfor tipper jeg jente :D

Vedlegg

• 081F82DA-6B44-4729-AB94-3F2E787613AC.jpeg
    081F82DA-6B44-4729-AB94-3F2E787613AC.jpeg
    521,2 KB · Visninger: 69
Det jeg har ringet rundt er det jeg tror er NUBen, og i forhold til det jeg tror er ryggraden ser det ikke ut som om det er større grad enn 30, så derfor tipper jeg jente :D
Aha! Jeg trodde nub va lengre opp:hilarious::hilarious: der ser man. Gu’ så spennende dette blir altså:happy:

Jeg klarer ikke se noen nub på bildet ditt, men jeg er helt håpløs. Hva er det man ser på? En venninne analyserte ul bilde av min i går, hun er bombesikker på gutt. Ikke meningen å kuppe tråden din altså, men føler kanskje jeg ser nuben her, og at den peker oppover.Vis vedlegget 360175
Ja mye tydeligere på ditt bilde! :happy::happy::happy:

Du ser også tre streker, som er veldig typisk jente

Så ifølge nub skal det være en jente. Litt full fart forklart her. Det kan enda endre seg, gutter og jenter ser veldig like ut frem til ule 16. så ikke ta dette for god fisk altså :cat

Vedlegg

• C807C7B3-12B1-4D91-868C-9CB48BA1E313.png
    C807C7B3-12B1-4D91-868C-9CB48BA1E313.png
    3,8 MB · Visninger: 43
Back
Topp