Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ikke jeg heller tror jeg kan se en pung, men har like fullt null peiling. Moro om noen kanJeg ser ingenting, men tipper gutt
Dette er nok gutt jaJeg klarer ikke se noen nub på bildet ditt, men jeg er helt håpløs. Hva er det man ser på? En venninne analyserte ul bilde av min i går, hun er bombesikker på gutt. Ikke meningen å kuppe tråden din altså, men føler kanskje jeg ser nuben her, og at den peker oppover.Vis vedlegget 360175
Kan ikke dette jeg, og jm var veldig usikker siden det er tidlig enda. 13+1. men er det noen som kan se kjønn? Eller vil gjette? Bare på gøy altså hvis bildet er godt nok, vet jo ikke det heller
Aha! Jeg trodde nub va lengre opp der ser man. Gu’ så spennende dette blir altsåDet jeg har ringet rundt er det jeg tror er NUBen, og i forhold til det jeg tror er ryggraden ser det ikke ut som om det er større grad enn 30, så derfor tipper jeg jente
Ja mye tydeligere på ditt bilde!Jeg klarer ikke se noen nub på bildet ditt, men jeg er helt håpløs. Hva er det man ser på? En venninne analyserte ul bilde av min i går, hun er bombesikker på gutt. Ikke meningen å kuppe tråden din altså, men føler kanskje jeg ser nuben her, og at den peker oppover.Vis vedlegget 360175
Du ser også tre streker, som er veldig typisk jenteDet jeg har ringet rundt er det jeg tror er NUBen, og i forhold til det jeg tror er ryggraden ser det ikke ut som om det er større grad enn 30, så derfor tipper jeg jente
Så ifølge nub skal det være en jente. Litt full fart forklart her. Det kan enda endre seg, gutter og jenter ser veldig like ut frem til ule 16. så ikke ta dette for god fisk altsåKan ikke dette jeg, og jm var veldig usikker siden det er tidlig enda. 13+1. men er det noen som kan se kjønn? Eller vil gjette? Bare på gøy altså hvis bildet er godt nok, vet jo ikke det heller