Nu jävlar!

Smily

Elsker forumet
Da har jeg vært på første trimmetimen siden uke 5 og det var helt fantastisk! (Er i uke 14 nå).
Holdt på å begynne og grine av glede midt under timen :p
Ble litt betenkt mot slutten av timen for jeg ble veldig sliten...kom på at jeg har lest at man bare kan trene 80%, jeg trente nå kanskje 120% av pur glede. Men roet meg ganske greit ned med å lese på helsenorge.no om dette.
Merket at jeg har en liten en i magen ved noen av bevegelsene og jeg kan definitivt ikke ligge på magen lenger. Ikke rett på gulvet ihvertfall. Men justerte og rælla på videre :D
Åååååh! Det var så deilig :D

Nå er jeg tilbake igjen! Du dæven så deilig det skal bli!

Noen fler som er i gang med trening?
Har dere noen fine treningstips?
 
Eg e ikke komt i gang enda!! Men satser på første økt en av dagene :)
 
Har begynt å gå mine faste turer igjen bare jeg :) deilig at det ikke er spreng kaldt lenger samt at jeg faktisk orker :)
 
Har begynt å gå mine faste turer igjen bare jeg :) deilig at det ikke er spreng kaldt lenger samt at jeg faktisk orker :)
Så bra :D I dag var det hele 2 varmegrader her, fantastisk deilig. God tur videre ;)
 
så flink du er! Jeg trener nok med å gå med bikkja :p det er det jeg har hatt ork til, siden jeg har vært sjuk i snart to måneder!! :(
 
Så flink du er :)
Jeg har planer om å starte å trene i permisjon, planer om ja :p
 
Jepp, etter en måned uten trening (jul og forkjøla etter nyttår), så har jeg endelig kommet i gang med spinning og styrketrening igjen :) veldig deilig!
 
Så bra :D I dag var det hele 2 varmegrader her, fantastisk deilig. God tur videre ;)

Samme temp her :) helt nydelig hihi :)
Takk og samme til deg :)
 
Herlig, ja!
Jeg hadde en pause før jul, da jeg følte meg i dårlig form, men kom igang raskt etter jul. Var på pulsstep i dag. Jeg har også lest at man må passe på å holde pulsen innenfor 80%, men det hender den går høyere. Hva leste du som beroliget deg?
 
Herlig, ja!
Jeg hadde en pause før jul, da jeg følte meg i dårlig form, men kom igang raskt etter jul. Var på pulsstep i dag. Jeg har også lest at man må passe på å holde pulsen innenfor 80%, men det hender den går høyere. Hva leste du som beroliget deg?

Utklipp fra helseNorge:Intensiteten bør være «moderat». Det er den når du er andpusten, men klarer å snakke mens du holder på. Det er ingen ting i veien for at nivået kan være enda høyere, bare du ikke kjenner smerter eller ubehag.

:)
 
så flink du er! Jeg trener nok med å gå med bikkja :p det er det jeg har hatt ork til, siden jeg har vært sjuk i snart to måneder!! :(
Som de skriver på helseNorge så er 30 min anbefalt og får man delt det opp ila dagen og går tur så er det bra :) og at litt er bedre enn ingenting. Så tur med hunden er helt innafor :D
Er jo kjempe bra å holde koken når man føler seg som en tygd skosåle ;)
 
Så flink du er :)
Jeg har planer om å starte å trene i permisjon, planer om ja :p
Jeg håper jeg blir rå på å dytte barnevogn I oppoverbakke :D Det får bli trimmen I første omgang når ungen er her.
Fikk forresten sinnsykt vondt I niplene på treninga og jeg har mine mistanker om at det blir ikke noe bedre når man har melkespreng =P
 
Det hørtes utrolig deilig ut!

Selv er jeg milevis unna noe trening, sett bort i fra de 11km frem og tilbake til jobb på sykkel.

Jeg er altfor sliten!
 
Så deilig! Jeg har selv hatt meg ei klatre økt, men er langt fra der jeg var før jeg ble gravid :)
 
Så flink du er!!! Well done:)

Her er kvalmen tilbake for fullt og trening fullstendig uaktuelt:-(
Kanskje om noen uker!!
 
Herlig! Er i uke 18, men kan fremdeles trene som før- heldigvis! Gruppetimer med hopp og sprett, spinning, bodypum, crossfit og intervaller på mølle. Føler meg veldig heldig!!
 
Hadde første svømmetrening idag! Så godt å få trent litt! Nå har det ikke akkurat blitt mye hittil i svangerskapet :p Så får jeg iallefall trent 1 gang i uka foreløpig, det er da noe? :p
 
Back
Topp