nu gir æ snart opp!!

Elenia

Gift med forumet
nu gir æ opp amminga snart!!!! ho vil ikke ta puppen me mindre d e spræng... bi bare ligganes å hyl.. så da bi d til at æ gir ho flaske.. så får jo heller ikke produsert mer melk når d bi sånn... å pumpa får æ ikke til..
vil jo ikke slutt å amm da..  noen tips??  hjæælp...  [:(]

Hm vet ikke helt hva jeg skal si jeg. Har selv slitt, og gitt opp. Hvorfor får du ikke til å pumpe?

bruka 1 time på å få ut 60ml tilsammen på begge... å kjenn ikke at æ ork d...
å den ene puppen så e d aldri spræng i.. bare læk litt innimellom... så æ har bare en som "funger" og som ho vil ta.... ganske frustreranes t tider.. vet ikke ka æ ska gjør..  

Huff, ja... Mei jeg vet ikke hva jeg skal si. Annet at jeg kjenner til frustrasjonen.

Men sliter det på psyken, ville jeg kutta gradvis ut... Som JM sa til meg; ikke for enhver pris...

Ammete har jeg hørt om, men det er vel sikkert ikke der problemet ligger...

nei æ' vet ikke.... e sikkert min dårlige tålmodighet d går på [&:]   sku kanskje ha prøvd litt mer... men når ho bynn me den skrikinga så e d bare flaska som hjelp... så får nu se kor d går..

Du kan høre med legen din om du kan få resept på en nesespray som heter syntocinon, den gjør at melken din kommer lettere når hun suger.

Jeg sliter heldigvis ikke med å få i gutten min mat, men jeg sleit med å få pumpet. Har prøvd et par ganger uten hell, kjøpte i forrige uke amme te, og nå går alt mye lettere. Tor det er en kombinasjon av teen og at man lærer seg en teknikk med pumpa.

Lykke til!

Har du prød med ammeskjold da?? fåes kjøpt på apoteket..

ORIGINAL: Elenia

ka di ammesjoldan gjør da?

De er laga av silikon, og er formet som brystvorte, så d blir lettere for baby å få tak å suge..[;)] Snuppa mi nekter å ta pupp uten d skjoldet..+ at d forhindrer såre brystvorter...[;)]
Tror d kosta rundt 50 kr for 2 stk..

snakk med helsesøster, eller ring ammehjelpen [:)] forstår godt du ikke vil slutte å amme [:)]

ho har ikke noe problem me å ta tak... e bare d at d ikke kommer fort nok...  å da bi ho sur. å nekta å ta den mer..  så trukke æ treng d da..

kjipt når det blir stress å amme...

Back
Topp