Nsttesøvn!?

Hiildeej

Glad i forumet
Høsthjerter 2017
Lurer på om det er flere her inne som sliter med å sove? Er 29+0 i dag å kan ikke huske sist jeg sov natten igjennom! Føler meg så å si aldri uthvilt lengre, og kjenner det tar på humøret. Blir et ork å vite at man må dra seg i vei på jobb, når en egentlig ikke føler seg i form til det.
Sliter med å finne en god sovestilling, får så vondt i hoftene av å ligge på sidene, magen nytter det ikke å prøve på lengre, og ryggen har jeg aldri likt å sove på...

Tips til hva som kan gjøre nattesøvnen bedre?

Har du prøvd å ligge med en dyne som en pølse mellom føtterne, under magen (så det ikke blir press ned) og videre under hodet ? Holder på å sy meg en slik pølse ettersom det blir for varmt å bruke mannen på dette viset... Nesten det eneste som funker for meg....

jeg bruker bare ei vanlig dyne jeg som ligger i en ball midt i senga.. ligger litt på skrått slik at magen hviler på madrassen, med dyna mellom beina for å avlaste bekkenet.. et helvete å snu seg pga bekkensmerter, så det er ikke mange andre stillinger som fungerer.. :/

Har ikke problem med å sovne, men våkner så lett, og da kan det gå timer før jeg får sove igjen :/ enten våkner jeg av at jeg må tisse, av storesøster eller pga jeg er blir så tett i nesen av å ligge.. Veldig slitsomt når jeg må opp Kl.6 :/

Jeg sydde meg en sånn gravidpute som jeg har brukt litt, men får ikke snudd meg når jeg ligger på den, så bruker heller dynen nå..

Dyna funka litt! Sov nesten hele natta gjennom. :D

Men fremdeles vondt når jeg skal snu meg, men det er det vel ikke noe å gjøre med?

Huff, inatt var jeg oppe to ganger for å tisse, og en gang fordi jeg fikk forferdelig krampe i leggen :/
Slitsomt med så lite søvn..

jeg fikk ammepute av min søster for litt siden, den er kjempe god og ha som støtte for magen og samtidig legger jeg den i mellom lårene :) jeg greier heller ikke og ligge på ryggen så vis jeg ikke hadde hatt ammeputa å støtte meg på, tror jeg natten hadde blitt et helvete..

Det var noen gode tips som jeg må prøve ut. Har ikke sovet godt siden august engang:eek:

Når jeg sover så sover jeg godt... men jeg våkner som regel ved 3-4 tiden og må på do.. da kan jeg ligge våken oppi ett par timer før jeg sovner igjen, også ringer kl 05,35.. superartig...

Nattesøvn, ja det var jo og noe :-p husker ikke sist jeg sov godt natten igjennom. Har også en slik gravid pute, men får jo ikke snudd meg når jeg bruker den :-/ bekkensmerter, tissetrengt og halsbrann.. Huff, gleder meg til å få ut lille jenten nå :-) la det bli jul :-) er i uke 29.. Mitt tips, sykemeldt deg slik at du kan bruke dagene på å hvile.. Å gå på jobb ble en umulighet for meg :-/

Back
Topp