Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Under stimuleringstiden? Ja eller nei?
Jeg har samme problemstilling, bare at det er Naproxen jeg skulle tatt mot sterke mens-smerter.
Det er det eneste som hjelper og uten vet jeg ikke om jeg klarer å jobbe![]()
Er på synarella nå, sprøyter starter neste uke etter mens.
Skal prøve å holde ut med paracet, men hva om det ikke går?
Jeg har jo allerede hatt eggløsning, så det vil jo ikke påvirke det?
Uff, det hørtes ikke godt ut! Føler med deg!Min kjære mann er lege, og jeg har ikke fått lov til å ta NSAIDs i prøveperioden i det hele tatt, og i alle fall ikke under det forrige IVF-forsøket - selv om jeg hadde helt ekstremt vondt (fallt og bristet to ribbein og fikk en blødning i skulderen den dagen vi hadde innsett)...
Det anbefales jo ikke å ta under vanlig mens som prøver, siden det påvirker eggene som skal modnes, men det kan hende det er annerledes når du går på nesespray. Ville hørt med klinikken!![]()
Hørtes ikke godt ut... Har også kraftige menssmerter og lav produktivitet på jobb disse dagene - og da særlig når jeg ikke får tatt naproxen. Jeg ville ringt for å spørre klinikken du hører til hvis jeg var deg, sånn at du får en skikkelig vurdering!Jeg klarer meg ikke uten ved mens
Hvis jeg ikke tar Naproxen ligger jeg i fosterstilling og kaldsvetter og griner av smerte. Må gå krokbøyd for å finne pillene. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å jobbe om jeg ikke kan ta slike. Foreløpig så har jeg klart å la være til nå. Men mensen er ikke kommet enda, så det værste har ikke begynt. Men da får jeg ringe inn syk hvis jeg får så store smerter og ikke kan ta Naproxen... Skal på kurs i morgen og vil ikke gå glipp av den. Hååååååper jeg slipper smertene.
Takk..Hørtes ikke godt ut... Har også kraftige menssmerter og lav produktivitet på jobb disse dagene - og da særlig når jeg ikke får tatt naproxen. Jeg ville ringt for å spørre klinikken du hører til hvis jeg var deg, sånn at du får en skikkelig vurdering!![]()
Jeg klarer meg ikke uten ved mens![]()
Hvis jeg ikke tar Naproxen ligger jeg i fosterstilling og kaldsvetter og griner av smerte. Må gå krokbøyd for å finne pillene. Jeg skjønner ikke hvordan jeg skal klare å jobbe om jeg ikke kan ta slike. Foreløpig så har jeg klart å la være til nå. Men mensen er ikke kommet enda, så det værste har ikke begynt. Men da får jeg ringe inn syk hvis jeg får så store smerter og ikke kan ta Naproxen... Skal på kurs i morgen og vil ikke gå glipp av den. Hååååååper jeg slipper smertene.
Jeg har samme problemstilling, bare at det er Naproxen jeg skulle tatt mot sterke mens-smerter.
Det er det eneste som hjelper og uten vet jeg ikke om jeg klarer å jobbe
Er på synarella nå, sprøyter starter neste uke etter mens.
Skal prøve å holde ut med paracet, men hva om det ikke går?
Jeg har jo allerede hatt eggløsning, så det vil jo ikke påvirke det?
Du kan høre med legen om Paralgin forte, det tar menssmertene mine bedre enn Naproxen og Voltaren.
Jeg har latt naproxen og ibux være siden jeg sluttet på p-piller. Hvert fall nesten klart det. Jeg har nok ikke like vondt som deg, men jeg har mye smerter og synes det er noe dritt at man ikke kan bruke disse smertestillende som prøver.De spurte meg om det i forbindelse med endo-operasjonen også, om jeg klarte å holde meg unna NSAIDs som prøver.
Håper de har et alternativ for deg, kanskje det er noe annet du kan få resept på.
Jeg har sendt Riksen melding og spurt hva jeg kan ta, så håper på svar i morgen.
Har en pakke Codaxol hjemme, og der står det ingenting om NSAID'er.
Syns det er rart Ahus ikke har tatt opp dette med Naproxen i forhold til det å prøve å bli gravid med meg. Det var der jeg var pga sterke mens-smerter og de gav meg Naproxen på resept. Og der jeg ble utredet for ufrivillig barnløshet...
Glad jeg er ferdig med Ahus og igang hos Riksen.
Det var på Ullevål og her på sykehuset i Vestfold det ble nevnt for meg. Jeg visste det selv også, men de spurte om det og anbefalte å holde seg unna. Hmm.. Blir interessant hva de svarer til deg.