NRK's julekalender

Tante Sofie

Gift med forumet
Hva syns dere om den egentlig? Barnas Superjul.

Vet ikke om det er mange her som ser på Barne-TV, men.....

Jeg syns det er dårlig. Sammenlignet med andre julekalendre. I fjor satt jeg klistret til tv-skjermen med sønnen min og så på Jul i Svingen, det var jo en kjempekoselig serie.
Og for ikke å glemme Jul i Skomakergata.

Jeg er meget skuffet over årets julekalender på NRK.[:'(]

Skjønner ikke hvorfor de ikke kan sende noe som de VET folk liker.. [:'(] Jul i skomaker gata got eksempel.. Det er jo så KOSELIG [:)]

Liker nå ikke den på tv2 heller jeg da.. Liker ikke Olsenbanden junior.. Savner The Julekalender [:D]

Kjempe kjedelig. Er jo bare 10 minutter eller noe med den serien som er julekalender.

Skjønner ikke hvorfor de ikke sender skomakergaten igjen. Er så mangen år siden vi viste den.

Ja, verthus med den gylne hale huske jeg.

Velkommen velkommen til store og til små,
velkommen velkommen til den som titter på.
Til verthus med den gylne hale
hvor vi bruker tegn og tale

Husker den spåkulen de så i. Morsom den.

Skikkelig dårlig[:'(] Selv Patrick på 3 år gidder ikke å se på det en gang!
I år er det INGEN julekalendre som er verdt å se på[:(] (Nissene på låven og Olsenbanden jr er ikke akkurat drømmejulekalender det heller[:'(])
Neste år VIIIIIIL jeg ha Jul i skomakergata[:D]

DET ER SÅ DÅRLLIG!!!!!!!!!!!! STINKER faktisk!!!!!!!

Og hvor er julestemningen da?!?!?!?! Litt den derre rolige, koselige stemningen?!?!?!
Her går det jo i hundre og tjue hele tiden. Greit nok det til vanlig barne-TV, men julekalender....

AI AI AI [:'(][:'(][:'(] 

For all del, eldste jenta mi syns det er moro å se på. MEN det er ikke mye julestemning jeg får av det. Og DET savner jeg [:)] 
Vi ha JULESTEMNING!!!!!!!!!!!!!!!!! [;)][8D]

Dessverre er barne-tv blitt så fryktelig pedagogisk idag...og julekalenderen på NRK er jo bare piss...er ikke som det en gang var med Den Gylne Hale, Amalies Jul, Skomakergata og Portveien 2. Jul i Svingen var faktisk koselig, så den fulgte jeg med på i fjor[:)] Og skal si jeg savner The Julekalender på TV2[:)]

sønnen min på 6 sitter klistra, er i den perfekte alderen for dette showet, men får jo ikke julestemning, men det er jo ikke vi foreldre som skal like barnetv heller da... ikke det som er viktigst hvertfall.. selv savner jeg skomakergata, men så  lenge Odin synes det er morsom barnetv, så sier jeg ikke no på d..

Dritt![:'(]...Syns de bare legger mer og mer opp til "drittunge" stil jeg[8|]....
Vil også ha Jul i skomakergata tilbake![:D]

Back
Topp