Nrk3 kl 23.40

Nattlys

Gift med forumet
På Nrk3 kl 23.40 går en dokumentar som heter "Kroppsfiksert - Syltynn og gravid". Det er reprise fra i går, men fikk ikke med meg den da.. Har i allefall hørt at den er ganske sjokkerende!

Det må jeg se .... !!!![:D]

ORIGINAL: Camilla81

[/quote.
Samme her:)

Den må jeg se.

Me too! fikk ikke sett den igår! [:)]

ORIGINAL: Cathrine_86

Me too! fikk ikke sett den igår! [:)]

Sign [:D]

*forte meg å skifte kanal* [:D]

Jeg er 8mnd på vei og har bare gått opp 1-2kg, men det skyldes jo at formen har vært dårlig.. Jeg fikk beskjed om at det ike vare noe fare for den lille siden den tok av reservelagrene.. Men nå har jo jeg noen kg ekstra å gå på, kansje litt verre med de som er så tynn i fra før..
Har i den siste mnd spist mer enn i hele svangerskapet sammenlagt og den lille har lagt godt på seg, så det er jo en sammenheng mellom spising og den lille sin vekt..

ORIGINAL: Krissta

Jeg er 8mnd på vei og har bare gått opp 1-2kg, men det skyldes jo at formen har vært dårlig.. Jeg fikk beskjed om at det ike vare noe fare for den lille siden den tok av reservelagrene.. Men nå har jo jeg noen kg ekstra å gå på, kansje litt verre med de som er så tynn i fra før..
Har i den siste mnd spist mer enn i hele svangerskapet sammenlagt og den lille har lagt godt på seg, så det er jo en sammenheng mellom spising og den lille sin vekt..

Men hun sulta seg jo, livredd for å gå opp i vekt... Det er jo forskjell![:)]

Back
Topp