K KathMor Forumet er livet 1 Des 2010 #3 [:-] jeg og Men MÅ lissom se for det om, jeg som var klar for å legge meg [8D]
K KathMor Forumet er livet 1 Des 2010 #9 HAHAHAHA på kontoret!!! Tror jeg hadde fått MAX prestasjonsangst
M *Maik1* Forumet er livet 1 Des 2010 #10 ORIGINAL: KathMor HAHAHAHA på kontoret!!! Tror jeg hadde fått MAX prestasjonsangst Dauer!
Reinbue Forumet er livet 1 Des 2010 #11 jeg må si at de er ganske tøffe de som er med på det der altså!
K KathMor Forumet er livet 1 Des 2010 #13 Hvor mange har lyst på den lilla nå?? [8|] HAHAHAHAHAHAHA [8D]
M *Maik1* Forumet er livet 1 Des 2010 #16 Sexleketøy er nytt for meg. Tørr liksom ikke å kjøpe en slik ting for å prøve....litt flaut!
TauZa Forumet er livet 1 Des 2010 #18 ORIGINAL: *Maik1* Sexleketøy er nytt for meg. Tørr liksom ikke å kjøpe en slik ting for å prøve....litt flaut! det er derfor det er greit å kunne bestille det på nettet.. men den lilla mikrofonen har jeg skikkelig tro på. har ikke prøvd men har prøvd inspirasjonen
ORIGINAL: *Maik1* Sexleketøy er nytt for meg. Tørr liksom ikke å kjøpe en slik ting for å prøve....litt flaut! det er derfor det er greit å kunne bestille det på nettet.. men den lilla mikrofonen har jeg skikkelig tro på. har ikke prøvd men har prøvd inspirasjonen
TauZa Forumet er livet 1 Des 2010 #19 hahaha!!! går ikke an å komme inn på kondomeriet sine sider!! ALLE har gått inn!
Reinbue Forumet er livet 1 Des 2010 #20 jøss, du er skikkelig erfaren du eller tauza? jeg visste faktisk ikke at man kunne bruke dusjstråla før for et par mnd siden
jøss, du er skikkelig erfaren du eller tauza? jeg visste faktisk ikke at man kunne bruke dusjstråla før for et par mnd siden