nrk-julekalender

ulfa

Glad i forumet
Juli13-jentene
så dere første episode av nrk sin julekalender?
hva mener dere?
hvilken julekalender mener du er best? :-)

Gikk glipp av den, men håper å då fulgt litt med :-) savner skomakergata jeg :-)

ser det er mange forskjellige meninger på facebook om episoden i dag. men avisene har gidd terningkast 6 :-)

jeg har ikke rukket å sett hele, kun de 10 første minuttene (er på jobb, men tar det mellom kundene). men kan ikke si den har fanget min fulle oppmerksomhet ennda.. det er jo bare første episode, så er presentasjon av folk, men tipper den tar seg opp :-)

så dere første episode av nrk sin julekalender?
hva mener dere?
hvilken julekalender mener du er best? :)

Den fenga ikke to åringen min desverre.. Har ikke sett noe særlig på julekalenderene årene før, siden eg ikke har hatt barn i den rette alderen :) Så litt vanskelig å svare på hvilke som er best.. :)

Så den sånn halvveis.. lille tassen var ikke så interessert. Da jeg var liten likte jeg veldig godt skomakergata og den gyldne hale ;)

Den fenga ikke 3 åringen her som venta på nisser. Håper det tar seg opp litt utover:)

Eg såg den, men vet ikkje helt ka eg syns.. Savner skomakergata og amalies jul :)
Og så like eg veldig godt jul i blåfjell og jul på månetoppen :D hehehe

Men håper at den på nrk1 tar seg opp etterhvert :)

da har jeg sett den ferdig. er ikke helt det jeg kaller juleprogram, men håper det tar seg opp :-)
jeg savner amalies jul.. er så koselig med nisser :-)

Jeg må si at jeg likte den. Har ikke barn utenom spira i magen da. Men jeg satt klistra i skjermen. Mannen lurte på om det hadde klikka for meg, når jeg satt i stua med ett glass brus å så "barnetv" :happy3 Haha må jo le litt nå etterpå xsmile20

Den fenga ikke gutten min på 2,5 år, og ikke mora heller egentlig. Men som flere sier, den kan ta seg opp. :)

Har ikke sett på den, har ikke små som interesserer seg for barnetv lenger.
men savner skomakergata :)
Ikke det, jeg har den på dvd, så vi kan sette på den i stede for å se den som går på tv ;)
Den liker snuppa også :)

Jeg håper den tar seg opp kraftig. For hittil var det ingen som helst julestemning og koselig over den.

Regner med at den tar seg opp, men her i huset satt ingen veldig klistret. Mor og far var nok mest interessert, ettåringen naturlig nok for ung, og fireåringen gammel nok kanskje, men litt distrahert likevel.

Vi ser nå skomakergata sammen også vi da, og da fulgte de mer mer.

I kveld sa lillemor da episoden var over: "Mer??" Så det tyder på at serien tok seg opp i dag ja ;)

Har ikke sett på det, men har lyst :) men jeg savne også som flere sier Amalies jul og skomakegata :confused: disse skal jeg kjøpe å vise barnet en episode pr dag :) <3

Back
Topp