nrk 2 nå...

#3#

Flørter med forumet
er hetl for JÆVLI[:(][:(] så dette programmet i går( reprise nå) får helt vondt inni meg[:(]

barne hjem i bulgaria, di piner di som bare f...[:(][:(][:'(]

[:(]Klarer ikke se på slikt. Jeg sitter bare og griner i flere timer og får så vondt å se at barn har det slik[:(]

ORIGINAL: *Charley*

[:(]Klarer ikke se på slikt. Jeg sitter bare og griner i flere timer og får så vondt å se at barn har det slik[:(]

ja jeg åg grein som bare det i går, har tenkt på hvor vondt di små har det i hele dag[:(] livet er ikke rettferdigt...

[:(][:(][:(][:(] Klarte ikke se mer jeg! Stakkars så tynne de var [:(]

Nei det gjør altfor vondt i hjertet.. hvorfor kan ikke folk fokusere mer på slike barn? det gjør så vondt at jeg ikke kan få sagt det.....[:(]

Oii... stakkars små!!! Får helt vondt... [&:][:(]

Sko akkurat til å laga ein tråd om d sama. Her renne tårene. E d jævligaste eg har sett. Den lille ungen så blei leid inn for å bada va bare bein. Får så vondt i meg av å se unger har d så vondt. Klare ikkje å se mer.

ORIGINAL: mayah

Bare lurer.. Har det vært noe galt med de fra begynnelsen, eller har de blitt sånn etterhvert?
Er jo helt sykt..
Minner meg om bilder fra konsentrasjonsleirene... [:(]

"
di var syke fra før, men er levelige sykdommer noen har MS eller er autister, døve,blinde osv. men di var "normal" i veksten iforhold til aldrene når di kom.[:(]

vet! orker ikke se det igjen. det er helt grusomt![:(]
Heldigvis er det en koselig slutt for disse barna da, er jo fortsatt flere steder de fortsatt har det slik akkuratt nå[:(] det er fælt å tenke på[:(]

ORIGINAL: Marlu

Så den igår, noe av det sterkeste jeg har sett på lenge!

Jeg anbefaler dere å se slutten, det er verd tårene!

kan du ikke være så snill å fortelle meg hvordan det ender? får ikke sett det, og jeg har så vondt i magen etter det lille jeg fikk sett[&o]

Sitter og ser på nå, men fikk (heldigvis) ikke med meg begynnelsen av programmet.
For en utrolig gjensynsglede mellom Milen og ho dama. Begynte å tute bare av det jeg [:(][:)]

Men kjære vene, så mye grusomt disse barna tydeligvis måtte gjennom før de kom til bedre steder [:(][:(]

ser det på nett nå .. fy faen sier jeg bare!!!?!?

men hvorfor begynner di å "vugge"?

ORIGINAL: skruen

ser det på nett nå .. fy faen sier jeg bare!!!?!?

men hvorfor begynner di å "vugge"?

Selvstimulering. Når de ikke har annet å ta seg til, begynner de å rugge, sånn for
å ha noe å gjøre... Helt forferdelig [:(]

Hun supertynne som hadde brukket bena blandt annet, hun var faktisk helt normal når hun kom..! [:(]

Utrolig sterkt og opprørende.[:(]
Veldig vanskelig å se, men likevel så viktig. Pga at mange tusener så denne dokumentaren, ble det lagt press på organisasjoner som igjen fikk satt fokus dette og mange privatpersoner donerte penger og leker til barna og mange ble flyttet til langt bedre plasser hvor de fikk hjelp og behandlet humant.

Det viser bare igjen at det nytter å engasjere seg - enda så vondt det kan være for oss å se hvor vondt mange har det.[:)]

Back
Topp