NRK 1 slutter med barnetv...

Undrer

Glad i forumet
Dere vet at barnetv skal Gå på super f.o.m. i morgen?

Synes det blir litt rart jeg...

Er vel ikke så rart det synes jeg, dt er jo super som er barnekanalen ;)

Mhm, har hørt det... Synes det er merkelig, det er jo langt fra alle som har nrk super..[8|]

Bruker bare nrk super vi[:)]

ser bare på nrk3 (super) uansett vi, når det gjelder barnetv, så det blir ikke noen overgang på oss.

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

ser bare på nrk3 (super) uansett vi, når det gjelder barnetv, så det blir ikke noen overgang på oss.

ORIGINAL: Burger

ORIGINAL: hopsideisi

ORIGINAL: Burger

ORIGINAL: Labambie

Mhm, har hørt det... Synes det er merkelig, det er jo langt fra alle som har nrk super..[8|]

Det stemmer vel ikke helt da.. om man har nrk har man jo alle nrk kanalene

nei, ikke alle plasser man får inn alle kanalene

Men da får man vel ikke inn nrk 1 heller? Tenkte at fikk man inn nrk1 fikk man inn alle nrk kanalene..

Ja,de analoge signalan e jo stengt,så man må jo enten ha riks-tv,kabel-tv eller parabol.. Og der e jo alle nrk-kanalan..

Det er nrk 3 ikke sant? Vi ser bare på barnetv på den kanalen vi.. Aldri nrk 1

ORIGINAL: MaiogSeptemberskatt

ORIGINAL: Febbis

ORIGINAL: Wenchus

Er vel ikke så rart det synes jeg, dt er jo super som er barnekanalen ;)

Jeg har egentlig ikke noe ønske om at barna mine skal vite at det finnes en barnekanal på mange år enda... Så derfor synes jeg det er synd at barnetv forsvinner fra Nrk1. Synes 20min. med tv for små barn er nok. (de har ikke begynt å se tv enda)

jenta mi vi IKKE se på nrk1, baaaare på super, så for oss gjør det ingenting [:D][:D]

(tror hun ser på merket i hjørnet om det er super eller ikke) for uansett om samme program går så vil hun se på super..

ORIGINAL: Piffi Allkrydda

ORIGINAL: Undrer

Jeg har egentlig ikke noe ønske om at barna mine skal vite at det finnes en barnekanal på mange år enda... Så derfor synes jeg det er synd at barnetv forsvinner fra Nrk1. Synes 20min. med tv for små barn er nok. (de har ikke begynt å se tv enda)

Men kjære vene, det er da sånt det finnes fjernkontroller for, sånn at man kan styre hvilken kanal som står på! [:D]
Mitt enkle, men geniale forslag er derfor: Slå på NRK 3 når barne-TV er, ikke før. Deretter svitsjer du over til en annen kanal når barne-TV er ferdig. GENIALT, vettu!! [8D]

Sier du det? [:D] Jo da, men det er litt enklere for mor hvis barnetv slutter av seg selv...

ORIGINAL: Febbis

Jeg tror nå de aller fleste bruker nrk3 til barnetv og da vil de sikkert frigjøre programplass på nrk1 i stedet for å sende et program på en kanal som ikke er så mye i bruk til barne tv

Back
Topp