Nr 3 på vei... Ikke planlagt, men svært velkomment

Bruker52cb

Attpåklatt
Jeg er 36 år, og vi blir begge 37 neste år. Vi har to barn fra før, ei på 12 (snart 13) og ei på 5. Jeg har følt meg veldig ferdig med å lage barn, men jammen gikk det litt raskt i svingene en dag, og for en uke siden testet jeg positivt. Jeg mistenkte det, så jeg ble ikke overrasket. Men satt ut, det ble vi begge to. Samtidig hadde vi allerede snakket om det, og bestemt oss for at hvis jeg hadde blitt gravid, så skulle barnet være velkomment. Og jeg kjenner virkelig glede over dette lille, uplanlagte frøet i magen. Hvis det får bli, har vi en 8.klassing, en 1. klassing og en baby neste høst... Hjelp og hurra!

Så gøy, gratulerer :) tenker det blir kjempestas for storesøskenene ;)

Gratulerer så mye! :-)

Gratulerer! Er jo skummelt å bli gravid (synes jeg :)) særlig hvis det ikke er planlagt, men også så fantastisk! Velkommen hit :)

Tusen takk, alle sammen. Begge jentene har virkelig ønsket seg et nytt søsken, så jeg tenker det som står over: det var nok meningen:)

Gratulerer :) Selv er jeg også 36 år og har to jenter fra før (11 og 8). Nå venter jeg nr 3 i august:) Jeg har ikke fortalt det til jentene enda, men de kommer nok til å synes det er veldig stas!

Her ventet vi også nr 3, som ikke er planlagt. Har 2 gutter på 2 1/5 og 8 år. Skulle egentlig begynne prøving sommer 2013.

Men veldig velkommen og vi gleder oss masse :)

Gratulerer :) Selv er jeg også 36 år og har to jenter fra før (11 og 8). Nå venter jeg nr 3 i august:) Jeg har ikke fortalt det til jentene enda, men de kommer nok til å synes det er veldig stas!

Å, så deilig å være i samme båt som noen :) Lykke til med magen!

Back
Topp