nr 3 på tur :)

stinel

Glad i forumet
hvordan går det med den lille gutten din??   håper alt står bra til :)

Lurer jeg også på!

dytter litt :)

En tråd helt for meg :D:D Koselig..

Har vært travelt de siste dagene:) Fikk dra hjem en tur forige helg til de to andre gobarna våre, det var kjempekoselig, men måtte dra til st.olav tidligere pga av at de ville overflytte oss til Ålesund. så her er vi nå.

Vi har vært heldige og bare hatt oppturer. ikke en eneste nedtur så langt.
Gogutten har endelig bynt å lagt på seg, å er nå oppe i 1300g :D Har det siste døgnet kunn hatt O2metningsfall.
Vi har begynt med pauser fra CPAPen (pustehjelp) og han sugde på brystet for første gang i dag. Sant nåkk bare 3 sug før han ble sliten, men hanhar iallefall blitt nesten stor nok til å gape over ;)
Så her går dagen mest til pumping, stell og å sitte med han på brystet. Men det skal ikke mye til før det blir for mye  stimuli. Gleder meg til jeg kan begynne å stryke på han.

Storebror (4år) har gitt han mat på sonde kost og snakket til han. Storesøster (1.5år) mer opptatt av å få kose med mamman.
:D

så godt og høre! så koselig å ha fått han med hjem litt da! håper han kan klare seg uten sonde og cpap etter hvert slik at du kan få gullet med hjem for godt=)

Så godt å høre at alt går så bra! Håper du fortsetter å oppdatere oss <3

Så kjekt å lese at alt er bra :)

Så fint at det går bra med dere! :)

så bra å høre at alt er bra :D  må oppdatere oss etterhvert :D  var nok deilig å få kommet seg litt hjem.. håper han snart klarer seg uten sonden og cpapen :D

stinel skrev:
så bra å høre at alt er bra :D  må oppdatere oss etterhvert :D  var nok deilig å få kommet seg litt hjem.. håper han snart klarer seg uten sonden og cpapen :D

Back
Topp