Nr 3 på 3år...

1.svangerskap gikk slik: kvalm tidlig, kastet aldri opp, utroli trøtt så ble tidlig 50% sykemeldt, mye svangerskap kløe i starten, uke 18 ble eg 100% sykemeldt ut svangerskapet (bekkenet streika) uke 33 fikk eg rier og 2cm åpning, noe som stoppet opp selv. Hadde da fått lungemodning. Fødte en gutt i uke 38 frisk og fin:)

2.svangerskap gikk slik: var så kvalm at eg kastet opp noen ganger, kvalmen holdt tak til uke 14 ca. Uke 18 streiket bekkenet igjen å eg ble satt på trening med manuellterapeuter og fysioterapeut igjennom jobb og lege. Uke 32 innlagt på sykehuset med riestopper og lungemodning tilfelle mini skulle nekte å gi seg. Uke 34 fikk eg vite at eg hadde alvorlig svangerskapskløe som sykehus legen sa var såpass gale at eg fikk medisiner på dagen og ble satt opp til igangsetting i uke 37. Mini var klar for å komme i uke 37, 3-4cm åpning da eg kom på sykehuset. Ble født 3 timer etter vannavgang:)

Nå er eg spent på mitt siste svangerskap og hvordan dette vil gå, kvalmen kom 2 dager før eg testet. Lurte fælt då:) uke 6 kom magen, oppblåst eller ei, eg får den ikke heilt inn:-S
 
Back
Topp