nr 3 gitt!

Mamamia.

Elsker forumet
da er tann nummer 3 synlig i tannkjøttet på gutten min her! regna med at det kom nå shø etter den tøffe helga vi har hatt med oppkast, løsmage og feber! HS sa at det ofte var vanlig at det kommer tenner i forbindelse med annen sykdom. tennene kommer vist lettere gjennom da!

ORIGINAL: MaMilis

da er tann nummer 3 synlig i tannkjøttet på gutten min her! regna med at det kom nå shø etter den tøffe helga vi har hatt med oppkast, løsmage og feber! HS sa at det ofte var vanlig at det kommer tenner i forbindelse med annen sykdom. tennene kommer vist lettere gjennom da!

Jøss, det visste jeg ikke. Håper det blir mer problemfritt med resten av tenna da, det hørtes jo slitsomt ut for både dere og den lille gutten. God bedring!

ORIGINAL: MaMilis

vi har hatt ei lik hælg hær.. oppkast og diare og ganske rød i kinnene og varm, men ikke feber varm.. å i går så jeg tanna som snart kommer frem...[:D]

Back
Topp