Nr 3 er virkelig en luring

Moshi girl

Elsker forumet
Mailykke <3
For der gikk plutselig vannet mitt :D eller det holder på å gå enda :p begynte kl 19.00 :D Har jeg aldri opplevd før! De måtte ta vannet under fødselen begge andre gangene, så dette er veldig spesielt! :D

Åå, så spennende:D artig at fødselsforløpa kan vere så forskjellige. Masse lykke til<3

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er i sjokktilstand, kan virkelig ikke tro det :p sitter igjen å tenker; er det vannet? Kan umulig vere vannet osv osv. Men kan ikke vere noe annet :p menne ville trodd at siden jeg allerede har 4 cm åpning, at riene ville ha haglet når vannet går

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Haha, så snåle åpningsfaser som skjer i disse fullmånedagene :p Må være en litt spesiell følelse, skulle ønske jeg var i dine sko nå <3

Næææ, så spennende! Det har jeg også tenkt på som utenkelig for meg iom at de to foregående fødslene startet med rier. LYKKE TIL!!!

Ojoj så spennende! Da er du i gang da!

Har ryddet hus og vasket bad, nå MÅ vondtene komme! :p

Så spennende! :-) Da tar det seg nok opp ganske fort. ;-)
Hos meg så gikk vannet med førstemann så håper på det samme nå. Starter det med rier kommer jeg sikkert ikke til å skjønne noenting! :-P

Hei, sniker litt fra februar. Jeg fikk også min tredje i nå og da gikk plutselig vannet av seg selv. Etter ca 7 timer kom riene for fullt og 2 timer etter var han ute :-) De andre to ble vannet tatt på og det gikk idet hodet var på vei ut.

Lykke til :-)

Hei, sniker litt fra februar. Jeg fikk også min tredje i nå og da gikk plutselig vannet av seg selv. Etter ca 7 timer kom riene for fullt og 2 timer etter var han ute :-) De andre to ble vannet tatt på og det gikk idet hodet var på vei ut.

Lykke til :-)

Takk for at du delte erfaringen din :) Blir ikke mye søvn i natt, for mye adrenalin i kroppen til det :p

Ahhh gerlug! Så gøy å oppleve at vannet går sånn av seg selv.
Forrige fødsel tok de vannet på meg så jeg håper jeg får kjenne den følelsen at vannet går av seg selv denne gangen

Hurra! Nå blir det baby på dere! Lykke til! :D

Kl 03.07 var prinsessa vår ute :D Riene kom med et smell kl 23:15 og gikk i ett, så reiste på føden med en gang. Intens fødsel, men no koser vi oss og er veldig glad for at alt endelig er over :D <3 tok brystet kjempe fin, slik jeg håpte :)

Aaaw:) gratulerer så masse:)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Back
Topp