Nr 2?

frøken

Glad i forumet
Er det noen om planlegger nr 2 her? Jeg fikk ei herlig jente i mai, og vi vil gjerne gi henne et søsken. Vi er litt usikre på når en kan starte opp prøverørsforsøk igjen. Hun ble til ved icsi. Vi vil gjerne ha to tette, både for at de skal ha glede av hverandre, og fordi jeg gjerne vil ha barna før 35. Lykke til dere som skal i gang nå i august, det er snart ett år siden jeg gikk i gang med mitt første forsøk som resulterte i et lite nurk som nå ligger og sover. Det er en tøff prosess, men det er verdt det:)

Hei.

Vi holder fortsatt på med nr. 1. Har vært igjennom 3 Icsi uten å lykkes,
men fikk ett egg på frys som vi skal ta nå i aug. Blir spennende. Håper det er
gullegget vårt.

Gir meg håp å lese at du har en liten prøverørsjente. [:)]

Har en gutt på 2, men han kom naturlig til ..

Går med førstemann i magen nå, men drømmen er jo to barn. Men jeg er for gammel til søskenforøkelse når den tiden kommer i det offentlige dersom de kke har forandret på reglene da. Såjeg for se ha det blir til, har uforklarlig infertilitet her og ble gravid på naturmetoden sist høst så det kanm jo hende at under skjer, men man må jo ha sluttte med amming før søskenforsøk, så da tar det jo litt tid, men for prøve naturmetoden først så for vise hva det blir til om vi tar privat IVF senere. Vil jo helst ha to tette da pga alderen min. Men det blir som det blir, er jo glad for at det blir et barn da. Det er ikke alltid man kan få i både pose og sekk.

Hm, var ikke klar over at en måtte slutte å amme først, men det er vel egentlig logisk. Da får vi vente en god stund, for jeg vil amme i minst ett år. Til alle dere andre: vi koser oss med bare ett barn, og er overlykkelige for å ha fått henne. Vet at det ikke er en selvfølge.

Back
Topp